transport kotła HT ONE

Strona główna Forum Pomoc techniczna transport kotła HT ONE

Oglądasz 9 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #62402
      krzysiek808
      Uczestnik

      Otrzymałem długo oczekiwany kocioł firmą kurierską.
      Niestety, ale urządzenie wysunęło sie z fabrycznych mocowań. Deski z pallety też odpadły, a resztę palety gołymi dłońmi bez problemu rozebrałem. Gwoździe wystawały max 2 centymetry stąd moja sugestia, zeby poświęcić temu elementowi więcej uwagi, bo szkoda niszczyć dość drogi sprzęt.

    • #62412
      SERWIS
      Uczestnik

      Dziękujemy za informacje.

      Oczywiście dużo zależy od firmy spedycyjnej, ale po rozmowie z ludźmi z wysyłek otrzymałem informację, że rzeczywiście był problem jakości ostatniej dostawy drewna.

      Już interweniujemy 🙂

    • #62411
      krzysiek808
      Uczestnik

      To mi się u Was podoba – jest problem to i jest jego rozwiązanie, a nie olewka ludzi.

      Mam tylko nadzieje, ze firma kurierska uzna moją reklamację i dostanę części zamienne.

    • #62410
      SERWIS
      Uczestnik

      Części zamienne dostaniesz, bo dostaniesz od nas, a co do firmy spedycyjnej, to jest już procedura między nami a spedytorem. To nie może byc Twój problem 🙂

    • #62409
      krzysiek808
      Uczestnik

      Kocioł zakupiłem poprzez firmę P-INSTAL z Lubartowa (tutaj muszę pochwalić świetny kontakt) który został wysłany firma DPD.

      Sporządziłem protokół szkody, wysłałem do sprzedawcy i czekam od 27 stycznia na rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską.

      Szkody są może kosmetyczne, ale w nowej kotłowni chciałbym ładny mebelek ????

      Uszkodzeniu uległy 4 elementy:

      – rura dymna

      – ta dolna srebrna blacha wokół rury dymnej

      – porysowane drzwi przednie

      – porysowany i wgięty lewy bok

       

      Na szczęście nadstawka i sterownik bezprzewodowy w drugiej paczce ocalały.

    • #62408
      SERWIS
      Uczestnik

      Czyli kocioł nie jechał bezpośrednio z Heiztechnik-a?

    • #62407
      krzysiek808
      Uczestnik

      No nie – kupiony był u dystrybutora, także mam świadomość, że to nie Wasz problem.

      Napisałem ten post nie żeby żebrać o części zamienne tylko zwrócić uwagę na jakość palet transportowych. Dowiedziałem się, że te kotły dość często wypinają się z mocowań i rura spalinowa zostaje zagięta. Ja miałem nieco mniej szczęścia i kocioł się dodatkowo poobijał.

    • #62406
      SERWIS
      Uczestnik

      Przyznam szczerze że rzadko coś takiego się dzieje, więc nie wiem skąd taka informacja.

      Jednak tak jak mówiłem, u nas też taka informacja się pojawiła, być może ze strony dystrybutora.

    • #62405
      krzysiek808
      Uczestnik

      Przyznam szczerze że rzadko coś takiego się dzieje, więc nie wiem skąd taka informacja.

      Dzwonie do sprzedawcy. Mówię „jest problem, kocioł uszkodził się w dostawie” na co miły Pan „pewnie rura się zagieła? standard, ale można ją wyprostować”.

      Więc pewnie jak ktoś zamawia z montażem, to nawet tego Wam nie zgłaszają tylko rura dostanie parę młotków, złożą i klient nawet o tym nie wie.

      Ja do Was naprawdę nie mam pretensji, bo wszyscy wiemy jak kurierzy dbają o przesyłki i to co spowodowało, że wybrałem ten kocioł to pomoc posprzedażowa na forum – wszędzie macie za to pochwały. Wspominałem tylko, żeby te palety trochę solidniej zbijać, bo to może uratować całą sytuację i każdej ze stron zaoszczędzić stresu.

    • #62404
      SERWIS
      Uczestnik

      Dziękuję za informację i pozdrawiam 🙂

Oglądasz 9 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.