Strona główna › Forum › Pomoc techniczna › transport kotła HT ONE
- Ten temat ma 9 odpowiedzi, 2 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 3 lata, 11 miesięcy temu przez SERWIS.
-
AutorWpisy
-
-
2 lutego 2021 o 20:12 #62402krzysiek808Uczestnik
Otrzymałem długo oczekiwany kocioł firmą kurierską.
Niestety, ale urządzenie wysunęło sie z fabrycznych mocowań. Deski z pallety też odpadły, a resztę palety gołymi dłońmi bez problemu rozebrałem. Gwoździe wystawały max 2 centymetry stąd moja sugestia, zeby poświęcić temu elementowi więcej uwagi, bo szkoda niszczyć dość drogi sprzęt. -
4 lutego 2021 o 09:24 #62412SERWISUczestnik
Dziękujemy za informacje.
Oczywiście dużo zależy od firmy spedycyjnej, ale po rozmowie z ludźmi z wysyłek otrzymałem informację, że rzeczywiście był problem jakości ostatniej dostawy drewna.
Już interweniujemy 🙂
-
4 lutego 2021 o 13:35 #62411krzysiek808Uczestnik
To mi się u Was podoba – jest problem to i jest jego rozwiązanie, a nie olewka ludzi.
Mam tylko nadzieje, ze firma kurierska uzna moją reklamację i dostanę części zamienne.
-
4 lutego 2021 o 14:40 #62410SERWISUczestnik
Części zamienne dostaniesz, bo dostaniesz od nas, a co do firmy spedycyjnej, to jest już procedura między nami a spedytorem. To nie może byc Twój problem 🙂
-
4 lutego 2021 o 18:35 #62409krzysiek808Uczestnik
Kocioł zakupiłem poprzez firmę P-INSTAL z Lubartowa (tutaj muszę pochwalić świetny kontakt) który został wysłany firma DPD.
Sporządziłem protokół szkody, wysłałem do sprzedawcy i czekam od 27 stycznia na rozpatrzenie reklamacji przez firmę kurierską.
Szkody są może kosmetyczne, ale w nowej kotłowni chciałbym ładny mebelek ????
Uszkodzeniu uległy 4 elementy:
– rura dymna
– ta dolna srebrna blacha wokół rury dymnej
– porysowane drzwi przednie
– porysowany i wgięty lewy bok
Na szczęście nadstawka i sterownik bezprzewodowy w drugiej paczce ocalały.
-
6 lutego 2021 o 12:19 #62408SERWISUczestnik
Czyli kocioł nie jechał bezpośrednio z Heiztechnik-a?
-
7 lutego 2021 o 09:26 #62407krzysiek808Uczestnik
No nie – kupiony był u dystrybutora, także mam świadomość, że to nie Wasz problem.
Napisałem ten post nie żeby żebrać o części zamienne tylko zwrócić uwagę na jakość palet transportowych. Dowiedziałem się, że te kotły dość często wypinają się z mocowań i rura spalinowa zostaje zagięta. Ja miałem nieco mniej szczęścia i kocioł się dodatkowo poobijał.
-
8 lutego 2021 o 15:20 #62406SERWISUczestnik
Przyznam szczerze że rzadko coś takiego się dzieje, więc nie wiem skąd taka informacja.
Jednak tak jak mówiłem, u nas też taka informacja się pojawiła, być może ze strony dystrybutora.
-
9 lutego 2021 o 08:48 #62405krzysiek808Uczestnik
Przyznam szczerze że rzadko coś takiego się dzieje, więc nie wiem skąd taka informacja.
Dzwonie do sprzedawcy. Mówię „jest problem, kocioł uszkodził się w dostawie” na co miły Pan „pewnie rura się zagieła? standard, ale można ją wyprostować”.
Więc pewnie jak ktoś zamawia z montażem, to nawet tego Wam nie zgłaszają tylko rura dostanie parę młotków, złożą i klient nawet o tym nie wie.
Ja do Was naprawdę nie mam pretensji, bo wszyscy wiemy jak kurierzy dbają o przesyłki i to co spowodowało, że wybrałem ten kocioł to pomoc posprzedażowa na forum – wszędzie macie za to pochwały. Wspominałem tylko, żeby te palety trochę solidniej zbijać, bo to może uratować całą sytuację i każdej ze stron zaoszczędzić stresu.
-
9 lutego 2021 o 09:56 #62404SERWISUczestnik
Dziękuję za informację i pozdrawiam 🙂
-
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.