ustawienie parametrów kotła

Strona główna Forum Kotły z podajnikiem ustawienie parametrów kotła

Oglądasz 7 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #76147

      Na samym początku napiszę, że jestem baba, nie mam bladego pojęcia o technice nie znam się na terminologii więc trzeba mi udzielać rad łopatologicznie a wszelkie nastawy tak jak nazwane w menu.

      Kupiłam ekogroszek pieklorz, wysokokaloryczny (wcześniej paliłam „jakimś” z lokalnego składu) i piec zaczął produkować dużo więcej popiołu niż poprzednio. Przyszedł sąsiad, który zna się na wszystkim, nieopatrznie mu o tym wspomniałam więc udał się do kotłowni i pozmieniał ustawienia pieca. No i teraz spalam, przy niewielkim mrozie na zewnątrz, ponad 50 kg dziennie a popiół muszę wybierać nawet 2 razy dziennie. Są też takie wielkie kawałki tego popiołu, nie wiem może to te spieki czy szlaka, jak pisałam na wstępie zupełnie się na tym nie znam. Na palniku jest wielka czapa ekogroszku i paląc się jeszcze spada do szuflady na popiół. Bardzo proszę podać mi co i jak mam tam poustawiać (jeśli będzie to tak nazwane jak w menu to dam radę). Mam piec Red Eko DUO 25 kw, ogrzewam dom ok 180 metrów już drugi rok. Dom jest bardzo dobrze ocieplony a część pokoi ze kaloryferami skręconymi na jedynkę, bo nieużywane. POMOCY!!! Bo za chwilę zmienię się w kominiarza i pójdę z torbami.

    • #76155
      justyna
      Uczestnik

      hej, też jestem baba 😉 też nie wiele wiem na temat pieców , chociaż coraz więcej jak czytam to forum 😉 ale powiem tak ,jak miałam problem ze zrywaniem śrubki , zadzwoniłam do serwisu i Pan co wszystko wie powiedział mi krok po kroku co zrobić i jak poustawiać , wielkie dzięki mu za to 🙂 od listopada cały czas bez problemu podajnik podaje , proponuje zadzwonić i to będzie najszybsze rozwiązanie ;), dodam tylko, że nie zawsze od ręki można się skontaktować ale Panowie z serwisu zawsze oddzwaniają. Serdecznie ich pozdrawiam !

    • #76154