Kocioł NEXT 15kW (ver.full) – KU PRZESTRODZE!!! NIECH WAS RĘKA BOSKA BRONI!!!

Strona główna Forum Miejsce na sugestie Kocioł NEXT 15kW (ver.full) – KU PRZESTRODZE!!! NIECH WAS RĘKA BOSKA BRONI!!!

Oglądasz 3 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #60588
      Mad
      Uczestnik

      Jako LID nr fabryczny kotła, który nieszczęśliwie nabyłem: 8601121, aby administratorzy/właściciele tego forum mnie jednoznacznie zidentyfikowali.

      Faktura zakupu kotła jest datowana na 12.11.2021r. Zamontowany został na przełomie listopada i grudnia ówczesnego roku.
      Teraz ad rem.
      Kocioł przez pierwsze dwa tygodnie wydawałoby się, działał wzorcowo. A tak naprawdę uruchamiał się dopiero przy TRZECIEJ próbie, czyli zamiast uruchomić się do sześciu minut, rozpalał się w granicach minut 18 (w tym czasie dom się wychładzał, zapalarka pobierała wg enigmatycznej specyfikacji 270W z sieci elektrycznej).
      Podczas tego czasu (aby było zabawniej) oparta dłoń o piec spowodowała odklejenie się logotypu „HT” 😀 To chyba było zjawisko symboliczne dla jakości produktów tej firmy 🙂 Ciekawe czy jest jakaś poważna firma, pozwoliłaby sobie na utratę logotipo po tygodniu? W USA ludzie są dumni ze swoich produktów, Heiztechnik profilaktycznie woli się automatycznie „usunąć”, bo to jest cała jego reklamowana „automatyka” 🙂
      Panel regulatora kotła, wyjątkowo również, reklamowany bo DOTYKOWY (WOW!- za horendalną opłatą!!!) w lewy górnym rogu wystaje 0,5cm (taki design), a po prawej stronie jest – chyba w ramach rękopensaty – bardzo układny, czyli czym bardziej naciśniesz, tym bardziej wpadnie w obudowę! 😀
      W tym czasie przestała działać klapa podajnika 🙂 Okazało się, że odpadła jedna z dwóch nakrętek na przegubach klapy (nakrętka „szóstka”). W tym dygodniu odpadła DRUGA! 😀
      W Wigilię ubiegłego roku piec z uporem maniaka zaczął wyświetlał komunikat: „Nieudana próba rozpalenia” i definitywnie się wyłączał. Popielnik w 80% wypełniał pellet, a 20% popiół (sic!). Aby wtedy włączyć manualnie kocioł (Automatycznie nie dał rady :D) należy wyciągnąć 2 wtyczki zasilające albo z uporem maniaka – kasować komunikaty o NIEUDOLNOŚCI software’a urządzenia 😀 Heiztechnik, paradoksalnie przez święta zapewnił mi jedynie zimno w domu 🙂
      W dniu 29.12.2021r. przyjechał instalator, sprawdził niby wszystko i rozłożył ręce. Kocioł nadal żył własnym życiem 😀 W dniu 12.01.2022r. przestał działać podajnik główny. Kilkanaście razy podjęta próba jego włączenia w tzw. Teście wyjść, suma summarum ten „finezyjny technologicznie” element, uruchomił się… na ok.24h! 😀
      W ramach rozwiania wątpliwości konfiguracyjnych:
      1.wydajność podajnika głównego została zbadana czterokrotnie, również w tym tygodniu i w „regulatorze” odpowiednio ustawiona, łącznie z kalorycznością;
      2.autoryzowany pellet (nazwy nie będę wymieniał), zmieniany na inną konkurencyjną firmę w międzyczasie dla porównania (bez efektu);
      3.zmieniana wydajność wentylatora w granicach 14-19% (fabrycznie: 16%);
      4.zmieniana w krokach 2% dawka paliwa w zakresie 90-140% (fabrycznie: 100%);
      5.kotłownia liczy sobie 5lat, komin ceramiczny (8,0m wysokości) fi200, specjalnie wykonana dodatkowa wentylacja (koszt: 2kPLN) i specjalnie wykonany nawiew.
      A teraz kontakt z serwisem Heiz(hehe Ciepło!!!!)technik:
      1.strona WWW w dniu 14.01.2022r – NIE DZIAŁA!
      2.telefon do mitycznego Pana Sebastiana: nr 664 784 500 – NIE DZIAŁA! Pan Sebastian jest widocznie „zarobiony”, jak trzeba! Co mnie zupełnie nie dziwi…, biorąc pod uwagę dno tego produktu!!!
      REASUMUJĄC: NIE WYRZUCAJ 30 000PLN!!!!
      Post Scriptum: Na szczęście mam kocioł gazowy, a rachunek wyślę PREKURSOROM EKO OGRZEWANIA 🙂 Heiz! Heiz! Hail! 🙂
      Jako LID nr fabryczny kotła, który nieszczęśliwie nabyłem: 8601121, aby administratorzy/właściciele tego forum mnie jednoznacznie zidentyfikowali.

      Faktura zakupu kotła jest datowana na 12.11.2021r. Zamontowany został na przełomie listopada i grudnia ówczesnego roku.
      Teraz ad rem.
      Kocioł przez pierwsze dwa tygodnie wydawałoby się, działał wzorcowo. A tak naprawdę uruchamiał się dopiero przy TRZECIEJ próbie, czyli zamiast uruchomić się do sześciu minut, rozpalał się w granicach minut 18 (w tym czasie dom się wychładzał, zapalarka pobierała wg enigmatycznej specyfikacji 270W z sieci elektrycznej).
      Podczas tego czasu (aby było zabawniej) oparta dłoń o piec spowodowała odklejenie się logotypu „HT” 😀 To chyba było zjawisko symboliczne dla jakości produktów tej firmy 🙂 Ciekawe czy jest jakaś poważna firma, pozwoliłaby sobie na utratę logotipo po tygodniu? W USA ludzie są dumni ze swoich produktów, Heiztechnik profilaktycznie woli się automatycznie „usunąć”, bo to jest cała jego reklamowana „automatyka” 🙂
      Panel regulatora kotła, wyjątkowo również, reklamowany bo DOTYKOWY (WOW!- za horendalną opłatą!!!) w lewy górnym rogu wystaje 0,5cm (taki design), a po prawej stronie jest – chyba w ramach rękopensaty – bardzo układny, czyli czym bardziej naciśniesz, tym bardziej wpadnie w obudowę! 😀
      W tym czasie przestała działać klapa podajnika 🙂 Okazało się, że odpadła jedna z dwóch nakrętek na przegubach klapy (nakrętka „szóstka”). W tym dygodniu odpadła DRUGA! 😀
      W Wigilię ubiegłego roku piec z uporem maniaka zaczął wyświetlał komunikat: „Nieudana próba rozpalenia” i definitywnie się wyłączał. Popielnik w 80% wypełniał pellet, a 20% popiół (sic!). Aby wtedy włączyć manulanie kocioł (Automatycznie nie dał rady :D) należy wyciągnąć 2 wtyczki zasilające albo z uporem maniaka – kasować komunikaty o NIEUDOLNOŚCI software’a urządzenia 😀 Heiztechnik, paradoksalnie przez święta zapewnił mi jedynie zimno w domu 🙂
      W dniu 29.12.2021r. przyjechał instalator, sprawdził niby wszystko i rozłożył ręce. Kocioł nadal żył własnym zyciem 😀 W dniu 12.01.2022r. przestał działać podajnik główny. Kilkanaście razy podjęta próba jego włączenia w tzw. Teście wyjść, suma summarum ten „finezyjny technologicznie” element, uruchomił się… na ok.24h! 😀
      W ramach rozwiania wątpliwości konfiguracyjnych:
      1.wydajność podajnika głównego została zbadana czterokrotnie, również w tym tygodniu i w „regulatorze” odpowiednio ustawiona, łącznie z kalorycznością;
      2.autoryzowany pellet (nazwy nie będę wymieniał), zmieniany na inną konkurencyjną firmę w międzyczasie dla porównania (bez efektu);
      3.zmieniana wydajność wentylatora w granicach 14-19% (fabrycznie: 16%);
      4.zmieniana w krokach 2% dawka paliwa w zakresie 90-140% (fabrycznie: 100%);
      5.kotłownia liczy sobie 5lat, komin ceramiczny (8,0m wysokości) fi200, specjalnie wykonana dodatkowa wentylacja (koszt: 2kPLN) i specjalnie wykonany nawiew.
      A teraz kontakt z serwisem Heiz(hehe Ciepło!!!!)technik:
      1.strona WWW w dniu 14.01.2022r – NIE DZIAŁA!
      2.telefon do mitycznego Pana Sebastiana: nr 664 784 500 – NIE DZIAŁA! Pan Sebastian jest widocznie „zarobiony”, jak trzeba! Co mnie zupełnie nie dziwi…, biorąc pod uwagę dno tego produktu!!!
      REASUMUJĄC: NIE WYRZUCAJ 30 000PLN!!!!
      Post Scriptum: Na szczęście mam kocioł gazowy, a rachunek wyślę PREKURSOROM EKO OGRZEWANIA 🙂 Heiz! Heiz! Hail! 🙂
      PS.2. „HAJC” to Państwa spiritus movents!? 🙂

    • #60591
      Mad
      Uczestnik

      Przy okazji chciałem zadać pytanie: czemu temperatura powrotu jest przez WAS ustawiona na min. 55st., skoro NIGDY nawet tej temperatury nie osiąga Wasz produkt??!! Tak, wiem co to jest korozja niskotemperaturowa. WASZ kocioł NEXT chyba cynicznie nie potrafi tego zrozumieć 🙂 Ale linuxowa  „kafelka” całkiem ładna 🙂

    • #60590
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Staramy się zapewnić jak najlepszą obsługę serwisową dlatego tez reagujemy na każde zgłoszenie. Z tego co widzę to sprawa jest zgłoszona do realizacji.

      Myślę, że takie negatywne emocje nie są potrzebne i do niczego nie prowadzą.

      Odpowiadając na pytania.

      Czujnik mierzy temperaturę powrotu z instalacji grzewczej i na tej podstawie załącza pompę kotłową, która miesza wodę w korpusie kotła. Załączenie pompy kotłowej nie podnosi temperatury na powrocie z instalacji.

      Nawiew do kotłowni oraz wentylacja kotłowni jest obowiązkowym elementem każdej kotłowni (niezależnie od modelu i marki kotła).

    • #79607
      piotr wolszczak
      Uczestnik

      nawiew jest w prawie budowlanym i wentylacja musi być jako strażak wracamy na to uwagę w\g prawa budowlanego wymogiem kotłowni jest wentylacja nawiewna i wyciągowa przekruj wynosi minimum 160 FI

Oglądasz 3 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.