Strona główna › Forum › Pomoc techniczna › Przegląd po sezonie grzewczym
- Ten temat ma 9 odpowiedzi, 2 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 9 lat, 1 miesiąc temu przez SERWIS1.
-
AutorWpisy
-
-
10 czerwca 2015 o 12:14 #67633szamesUczestnik
Co wchodzi w przegląd po sezonie i czy coś się wymienia? Czy przegląd może być wykonany przez tego, kto mi kocioł instalował, czy musi to być Serwis?
-
11 czerwca 2015 o 18:48 #67643SERWIS1Opiekun forum
Witam
Przegląd po sezonie grzewczym może wykonać serwis fabryczny lub instalator.
Przegląd wykonywany przez serwis Heiztechnik obejmuje demontaż palnika i weryfikację zużycia części, sprawdzenie stanu wymiennika i uszczelnień. W przypadku stwierdzenia zużycia części (sznur, elementy palnika itp.) serwisant sugeruje ich wymianę.
Zakres przeglądu wykonywanego przez instalatora należy ustalać indywidualnie z instalatorem.
Pozdrawiam
Serwis Heiztechnik -
12 czerwca 2015 o 13:18 #67642szamesUczestnik
Czy po rocznej ekspolatacji konieczny jest demontaż palnika?
Gdzie mogę kupić sznur? Zużyty nie jest, lecz w jednym miejscu jest obluzowany, więc może dobrze byłoby go wymienić. -
12 czerwca 2015 o 17:50 #67641SERWIS1Opiekun forum
Witam
Z palnikiem nie powinno być żarnych problemów przez kilka lat (zależnie od eksploatacji) jednakże coroczna weryfikacja zapewnia prawidłową pracę przez następny sezon grzewczy.
Sznur można zamówić wysyłając email na zamowienia@heiztechnik.pl. Koszt sznura to 28 zł netto (+23% VAT) za metr bieżący. Paczkę wysyłamy kurierem (koszt przesyłki to 20 zł netto).
Sznur uznaje się za zużyty w przypadku, gdy jest na tyle ugnieciony, że nie uszczelnia drzwi lub rozpada się na kawałki.
Sznur, który się obluzował można wyjąć i włożyć ponownie obracają o 90o.Pozdrawiam
Serwis Heiztechnik -
28 października 2015 o 16:37 #67640szamesUczestnik
Ile kosztuje przegląd wykonany przez serwis Heiztechnik i czy dolicza sie koszt dojazdu? Mieszkam w okolicach Wejherowa.
-
28 października 2015 o 17:02 #67639SERWIS1Opiekun forum
Witam
Koszt przeglądu zależny jest od modelu i mocy kotła. Cennik umieszczony jest na naszej stronie jako Cennik części zamiennych.
W cenie przeglądu zawarty jest już dojazd.Pozdrawiam
Serwis Heiztechnik -
28 października 2015 o 22:41 #67638szamesUczestnik
Mam kocioł Q Eko Duo25, sterownik HT 500. Kocioł pracuje od półtora roku.
Cennik zawiera ceny części zamiennych, a ja wszystkiego nie chcę wymieniać :). Myślałem że znajdę tam cene przeglądu.
Jak Pan Serwis pisze, z palnikiem może nie być problemu przez kilka lat, zatem ile kosztuje weryfikacja palnika? Sznury mam jeszcze ok. Nic mi nie piszczy, nie zgrzyta, spalanie jest ok.
Co po półtorarocznym przebiegu podlega weryfikacji lub standardowej wymianie i ewentualny koszt? -
29 października 2015 o 12:40 #67637SERWIS1Opiekun forum
Witam
Koszt przeglądu przez serwis fabryczny kotła o mocy 25 kW to 492 zł brutto (serwisowanie kotła w okresie letnim jest 25% tańsze).
Możliwe, że żadnych elementów nie trzeba wymienić. Elementy, które w późniejszym okresie mogą się zużyć to tuleja kolana oraz zabierak. Ślimak zużywa się w zależności od wilgotności węgla.
Pozdrawiam
Serwis Heiztechnik -
30 października 2015 o 18:59 #67636szamesUczestnik
Może zadam idiotyczne pytanie, ale po dzisiejszej wizycie w sklepie sprzedającym kotły Heiztechnik, sam czuję się, jak idiota.
Skierowałem pytanie do sprzedawców /kilku/ o namiary na jakiegoś instalatora, który mógłby wykonać przegląd przed sezonem grzewczym. Trzej panowie spojrzeli na mnie właśnie, jak na idiote i powiedzieli niemal zgodnym chórem: panie, bierzesz pan szczotę dołączoną do kotła i jedziesz pan z przeglądem.Więc moje idiotyczne pytanie: czy jest jakiś czasokres, kiedy jest mus dokonać przeglądu, jak dla samochodu? Czy to konieczność przed sezonem grzewczym? Nadmieniam, że dla mnie nie ma sezon grzewczy i nie grzewczy, bo kotła używam cały rok. Mój kocioł ma przebieg półtora roku i jak pisałem wyżej, nic nie piszczy, nic nie świszczy.
-
2 listopada 2015 o 17:04 #67635SERWIS1Opiekun forum
Witam
Profilaktycznie zalecamy wykonanie przeglądu raz do roku przed sezonem grzewczym. Przegląd weryfikuje stan elementów i ujawnia ewentualne problemy, które mogą ujawnić się w sezonie.
Przegląd można zamówić bezpośrednio poprzez serwis@heiztechnik.pl (w okresie od kwietnia do końca sierpnia zazwyczaj jest najtaniej) lub u niezależnych firm serwisujących kotły.
Podczas przeglądu głównie weryfikuje się zużycie palnika i podajnika. Dodatkowo weryfikuje się uszczelnienie drzwi i stan płaszcza wodnego.Pozdrawiam
Serwis Heiztechnik
-
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.