***** Nowa świecka tradycja *****

Strona główna Forum Pomoc techniczna ***** Nowa świecka tradycja *****

Oglądasz 71 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #66220
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      Chcielibyśmy podziękować użytkownikom forum za zainteresowanie i zaangażowanie celem pomocy innym użytkownikom kotłów Heiztechnik.
      Rozpoczynamy nową świecką tradycję, która jak mamy nadzieję spotka się z przychylnością forumowiczów. Mianowicie postanowiliśmy docenić wkład najbardziej zaangażowanych w pomoc innym forumowiczom.
      W tym celu przygotowaliśmy pakiety upominków dla trzech według nas najbardziej zasłużonych doradców w roku 2016:

      1 miejsce – Patrol
      Nagroda: Darmowy przegląd kotła + 1000 zł brutto do wykorzystania na zakupy w Heiztechnik

      2 miejsce– jackjj
      Nagroda: Darmowy przegląd kotła + 600 zł brutto do wykorzystania na zakupy w Heiztechnik

      3 miejsce– egorys
      Nagroda: Darmowy przegląd kotła + 300 zł brutto do wykorzystania na zakupy w Heiztechnik

      Z nagrodzonymi forumowiczami skontaktujemy się w formie mailowej.

      Dziękujemy
      Heiztechnik Team

    • #66289
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Pomysł bardzo fajny.
      Gratuluję zwycięzcą i dziękuję za szybką i fachową pomoc.

    • #66288
      Patrol
      Uczestnik

      ..muszę ochłonąć z wrażenia, niesamowita niespodzianka!
      Gratuluję pozostałym zwycięzcom oraz pomysłodawcom nowej tradycji i jednocześnie bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Naprawdę sympatycznie zamknąć rok taką informacją :))).
      Pozdrawiam!

    • #66287
      Piotr Michalak
      Uczestnik

      wow, „zaniepisalem” z wrażenia:) bardzo dziękuję za wszystkie porady innym użytkownikom i oczywiście nieocenionemu Serwisowi. Bardzo miło będzie Was znowu gościć podczas przeglądu. Bardzo miła niespodzianka. Gratuluję kolegom Patrolowi i jackjj’emu. Pozdrawiam

    • #66286
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Serwis1
      Super pomysł no i miłe zaskoczenie na koniec roku – tak trzymać!

      GRATULUJĘ wszystkim 3 wygranym !
      ;-):-P;-)

      Jestem pod wrażeniem Waszego serwisu; prowadząc takie forum nie boicie się konstruktywnej krytyki a to rzadkie u producentów żeby liczyć się ze zdaniem pojedynczych klientów i odpowiadać na ich zapytania publicznie….

      Patrol
      Należało Ci się jak nikomu – tylu ludziom pomogłeś!!
      Ja również bardzo dziękuję!

      Będziesz w końcu mógł sobie kupić moduł internetowy, o którym tyle pisaliśmy, już nie mogę się doczekać…..Twoich opinii no i Twoje analiz spalania, bo będą uzupełnione o zebrane dane kotła…. Będziesz miał pełen ogląd sytuacji…
      😛

      Pozdrawiam
      J.

    • #66285
      Patrol
      Uczestnik

      Tobie też gratuluję!
      nie tylko nagrody, ale i bycia 'wciąży’ 😛 😉

    • #66284
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Tobie też gratuluję!
      nie tylko nagrody, ale i bycia 'wciąży’ 😛 😉

      Patrol
      Słownik płata czasem śmieszne figle…. Ale tego jeszcze nie grali…
      Na razie nie jestem w ciąży….
      :-P:-P

      Patrol gratulacje ” nie tylko nagrody”?
      hm….2 miejsce – „jackij” a nie „jackjj”, choć nie znalazłem takiego użytkownika „jackij”, więc jak to mówią nadzieja umiera ostatnia….

      Jak to mówi mój kolega z pracy: „ja w życiu tylko raz wygrałem dodatkowa wartę we wojsku”
      😛

      Powodzenia na Nowy Rok
      J.

    • #66283
      Patrol
      Uczestnik

      Wiem wiem T9 ma fantazję 🙂
      Najlepszego dla wszystkich na nadchodzący rok
      pozdrawiam

    • #66282
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      Już jest jackjj.

      Pozdrawiam
      Serwis Heiztechnik

    • #66281
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Witam

      Już jest jackjj.

      Pozdrawiam
      Serwis Heiztechnik

      Serwis 1
      Serdecznie dziękuję nie spodziewałem się, że to jednak chodzi o mnie…. No może 1%….
      :-P;-):-P
      Marzy mi się moduł internetowy…. ciekawe co na to moja żonka….

      Super wiadomość.
      Pozdrawiam
      J.

    • #66280
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Serwis 1
      Chciałem na Twoje ręce jeszcze raz bardzo podziękować całemu Zespołowi Heiztechnik za nagrodę jaką mi ufundowaliscie! To jest najlepszy prezent jaki dostałem od 3 lat ten poprzedni to była piła łańcuchowa stihl, którą dostałem od teściowej…. Fajna zabawka ale szybko mi się znudziła szczególnie, że nie jestem z zawodu drwalem…
      😀

      Właśnie dziś dotarła moja nagroda i mimo tego, że padam na pysk to już ją podłączyłem i bawię się jak mały chłopiec….

      W załączeniu zrzut ekranu….
      :-D:-P:-D

      Wielkie Dzięki
      Y.

      Attachments:
    • #66279
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Serwis 1
      Chciałem na Twoje ręce jeszcze raz bardzo podziękować całemu Zespołowi Heiztechnik za nagrodę jaką mi ufundowaliscie! To jest najlepszy prezent jaki dostałem od 3 lat ten poprzedni to była piła łańcuchowa stihl, którą dostałem od teściowej…. Fajna zabawka ale szybko mi się znudziła szczególnie, że nie jestem z zawodu drwalem…
      😀

      Właśnie dziś dotarła moja nagroda i mimo tego, że padam na pysk to już ją podłączyłem i bawię się jak mały chłopiec….

      W załączeniu zrzut ekranu….
      :-D:-P:-D

      Wielkie Dzięki
      Y.

      Gratuluję.
      Czy u ciebie także praca kotła z mocą 30% pokazywana jest na wykresie tak jakby pracował z zerowa mocą?

    • #66278
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Mateusz
      Już śpię

      Ale zobacz sam
      😉
      PS. Ładowanie zbiornika CWU nisko poszedł z powrotem, a tu żonka się jeszcze nie taplala tylko mały w wannie starszy deszczownia i ja podobnie prysznic….

      Fajne narzędzie…. Na razie widzę tylko że jak na postoj to 1% płomień…. Jakiś błąd…

      Attachments:
    • #66277
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Mateusz
      Już śpię

      Ale zobacz sam
      😉
      PS. Ładowanie zbiornika CWU nisko poszedł z powrotem, a tu żonka się jeszcze nie taplala tylko mały w wannie starszy deszczownia i ja podobnie prysznic….

      Fajne narzędzie…. Na razie widzę tylko że jak na postoj to 1% płomień…. Jakiś błąd…

      Spoko, nie potrzebowałem tej odpowiedzi od razu.

      Nie do końca to widać na tym zdjęciu ale chyba masz tak samo jak ja.
      Wykres pokazuje błędnie pracę na mocy 30%.

    • #66276
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Mateusz
      W mojej ocenie to gęstość próbkowania jak wykres zapisuje się co 5 minut więc jak złapie kocioł na 30% to jest a jak nie wystrzeli to nie ma. U mnie kilka punktów załapał. Trzeba poczekać na mrozy jak kocioł będzie dłużej pracował na 30%

      Po dobie obserwacji w historii widzę już że generalnie przy tych temp. Ok zera, powrót do kotła jest najmniej 51°C jedynie 2 razy na dobę spada do 45 °C czyli jednak cyrkulacja 2x doba nie pomaga w utrzymaniu tej temp powyżej 48°C ale traktuje to jak wyraził się Serwis jako chwilowy spadek temp powrotu który nie powinien mieć wpływu na życie kotła…..
      😛
      W załączeniu wykres…. Widać na nim jak żółty spadek temp na zb.CWU wpływa na jasno niebieski powrót do kotła . CWU ŁADOWANA z priorytetem więc wysuwam daleko idące wnioski że włączenie ochrony powrotu co wcześniej również obserwowałem nie wpłynie na podniesienie tej temp powrotu bo źródłem wchlodzenia jest zb.CWU 300l którym zawór nie steruje, a jedynie pompa CWU a w czasie ładowania zbiornika z priorytetem i tak pompa od CO stoi i czeka do naładowania zbiornika

      PS.
      Teraz mam plan za kilka dni obniżyć temp na kotle do 70 z hist.15 i sprawdzić jakie to będzie miało przełożenie na powrót oraz spalanie….

      Chciałem zapytać czy ja nie mogę znaleźć czy też moduł internetowy nie ma dostępu do liczników kotła chodzi mi o to ile godzin na jakich mocach pracuje zużycie paliwa w kg godziny pracy podajnika, ilość odpalen grzałki i takie tam

      😀

      Attachments:
    • #66275
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Mateusz
      W mojej ocenie to gęstość próbkowania jak wykres zapisuje się co 5 minut więc jak złapie kocioł na 30% to jest a jak nie wystrzeli to nie ma. U mnie kilka punktów załapał. Trzeba poczekać na mrozy jak kocioł będzie dłużej pracował na 30%

      Po dobie obserwacji w historii widzę już że generalnie przy tych temp. Ok zera, powrót do kotła jest najmniej 51°C jedynie 2 razy na dobę spada do 45 °C czyli jednak cyrkulacja 2x doba nie pomaga w utrzymaniu tej temp powyżej 48°C ale traktuje to jak wyraził się Serwis jako chwilowy spadek temp powrotu który nie powinien mieć wpływu na życie kotła…..
      😛
      W załączeniu wykres…. Widać na nim jak żółty spadek temp na zb.CWU wpływa na jasno niebieski powrót do kotła . CWU ŁADOWANA z priorytetem więc wysuwam daleko idące wnioski że włączenie ochrony powrotu co wcześniej również obserwowałem nie wpłynie na podniesienie tej temp powrotu bo źródłem wchlodzenia jest zb.CWU 300l którym zawór nie steruje, a jedynie pompa CWU a w czasie ładowania zbiornika z priorytetem i tak pompa od CO stoi i czeka do naładowania zbiornika

      PS.
      Teraz mam plan za kilka dni obniżyć temp na kotle do 70 z hist.15 i sprawdzić jakie to będzie miało przełożenie na powrót oraz spalanie….

      Chciałem zapytać czy ja nie mogę znaleźć czy też moduł internetowy nie ma dostępu do liczników kotła chodzi mi o to ile godzin na jakich mocach pracuje zużycie paliwa w kg godziny pracy podajnika, ilość odpalen grzałki i takie tam

      😀

      Niestety liczników nie zobaczysz. Trochę to dziwne.

      Moc 30%
      Poobserwuj przesz parę dni wykresy. Może złapiesz kocioł na pracy na 30%. Na pewno moc kotła na wykresie zostanie zaznaczona na poziomie 0.

      ten patent z cyrkulacją trochę mi nie pasuje. Nie bardzo widzę co miałby dać. Przecież wodę pompujesz po innym układzie, który ma część wspólną z kotłem ma w pojemniku CWU.
      Jedyne co to może dać to wyrównanie temperatury w pojemniku co spowoduje wyższą temperaturę w wężownicy.
      U mnie takie coś nie zadziała bo pompa cyrkulacyjna jest dość wysoko wpięta do pojemnika.

      Ja przy ładowaniu CWU obserwuję spadek temperatury kotła nawet w okolice 40o a potem w miarę szybki wzrost. To się zdarza jak ładowanie rozpocznie się na wygaszonym piecu i temperatura w pojemniku spadła poniżej 40o.
      Przy pracującym kotle temperatura spada do około 50o.

      Rozważania na temat modułu internetowego proponuję przenieść do nowego wątku.
      Trochę głupio zaśmiecać inny temat.

    • #66274
      Patrol
      Uczestnik

      u mnie przegląd kotła + aktualizacja softu przebiegły pomyślnie, więc jeszcze raz dziękuję za sympatyczną obsługę;
      econet śmiga bez zarzutu, zawirowywacz też już zadokowany

    • #66273
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok owocnej współpracy. Cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami jak i rosnącą popularnością forum, które służy użytkownikom.

      Kultywując zapoczątkowana w zeszłym roku tradycję chcemy szczególnie podziękować forumowiczom najbardziej zaangażowanym w pomoc innym użytkownikom. Wyróżnione osoby pomagały nam przez cały ostatni rok (kilku nawet dłużej) co pozytywnie zostało odebrane przez innych użytkowników forum.

      Wyróżnione osoby to:
      *****Patrol*****
      *****jackjj*****
      *****MateuszZurek*****

      Wyróżnione osoby nagrodzimy specjalnymi upominkami:
      1) Darmowy przegląd kotła do wykorzystania w roku 2018.
      2) Wkrętarka wraz z walizką akcesoriów Makita.

      Gratuluję wyróżnionym oraz zachęcam wszystkich forumowiczów do aktywnego uczestnictwa w forum.

      Z wyróżnionymi forumowiczami skontaktujemy się drogą mailową.

      Pozdrawiam
      Heiztechnik Team

    • #66272
      Piotr Michalak
      Uczestnik

      Wyróżnionym gratuluję wygranej, ale również wiedzy merytorycznej. Firmie Heiztechnik również gratuluję Serwisu, forum i obsługi użytkowników.
      A wszystkim użytkownikom forum i firmie Heiztechnik życzę szczęśliwego Nowego Roku:-)

    • #66271
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Witam.
      Bardzo dziękuję za wyróżnienie.

      Gratulacje dla Patrol i jackjj.

      Życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku oraz zadowolenia z produktów Heiztechnik.

      Pozdrawiam
      Mateusz

    • #66270
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Witam serdecznie !

      Bardzo dziękuje za wyróżnienie – jest to naprawdę miły gest w tym wspaniałym okresie obdarowywania.
      😉

      Wszystkim użytkownikom życzę na Nowy 2018 Rok bezawaryjnego użytkowania Waszych kotłów !!

      Przy okazji bardzo dziękuje Serwisowi za cierpliwość i okazaną pomoc na początku mojej przygody z kotłem Daspell na jesieni 2015 roku.

      Gratuluje pozostałym wyróżnionym.
      😉

      Pozdrawiam
      Jacek

    • #66269
      Patrol
      Uczestnik

      Bardzo dziękuję HT za wyróżnienie i gratuluję kolegom.
      Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    • #66268
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Witam,
      Nieśmiało chciałbym się zapytać czy maile zostały wysłane?
      Nie wiem czy przez przypadek wrzuciłem go czy trafił do spam-u czy jeszcze nie zostały wysłane.

      Dziękuję.

    • #66267
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      W tym tygodniu wszystko będzie zrealizowane.

      Pozdrawiam
      Serwis Heiztechnik

    • #66266
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Dziękuję.

    • #66265
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Cześć
      Dziś był u mnie Serwisant – chciałem podziękować za merytoryczne odpowiedzi i wykonany przegląd przez co za zaległy Gwiazdkowo – Sylwestrowy prezent, który dziś został zrealizowany . Szczerze to Pan Serwisant był genialnie przygotowany merytorycznie i na wszystkie zadane przeze mnie pytania odpowiadał bez zająknięcia rzeczowo i bez zbędnego owijania a jego rady i podpowiedzi zasługują na premie bo w mojej ocenie takie rzetelne podejście do klienta powinno w przyszłości zaprocentować większa ilością potencjalnych klientów
      W załączeniu kilka zdjęć które zrobiłem podczas przeglądu palnika
      Dziękuje i pozdrawiam
      Yasek

    • #66264
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Cześć,
      U mnie serwisant był chwilę temu.
      Jakoś tak mi zeszło ale także jestem mega zadowolony z wizyty.
      Wreszcie wyjaśniło się co robię nie tak przy konfiguracji i nawet mały upgrade ułatwiający zakładanie palnika udało się wykonać.
      Niby pierdół ale jakby mi te nakrętki spadły to miałbym masę nerwów.
      Także zeszlismy na temat dodatków i takim sposobem mam płytę wygrzewającą w komorze palnika.
      Niby kawałek blacha ale może będzie czysciej.

      Pozdrawiam

    • #66263
      Patrol
      Uczestnik

      U mnie również wzorcowo, więc ukłony dla serwisanta.
      Jak palnik był już zdemontowany to przy okazji zdecydowałem się na prewencyjną wymianę grzałki, bo miała już zbliżony przebieg do poprzedniej, która klękła przy > 6000cykli.

      Ciekawi mnie wpływ tej płyty, więc MateuszZurek zdaj relację jak już będziesz przepalał pełną parą.

    • #66262
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      Po raz kolejny chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok współpracy.

      Kultywując coroczną tradycję (tym razem z lekkim opóźnieniem) chcemy szczególnie podziękować forumowiczom najbardziej zaangażowanym w pomoc innym użytkownikom. Wyróżnione osoby szczególnie pomocnie udzielają się na naszym forum.

      Wyróżnione osoby to:
      ***** MateuszZurek *****
      ***** Markus *****
      ***** jackjj *****

      Wyróżnione osoby nagrodzimy specjalnymi upominkami:
      1) Darmowy przegląd kotła do wykorzystania w roku 2019.
      2) Zestaw markowych narzędzi (215 elementów).

      Gratuluję wyróżnionym oraz zachęcam wszystkich forumowiczów do aktywnego uczestnictwa w forum.

      Z wyróżnionymi forumowiczami skontaktujemy się drogą mailową.

      Pozdrawiam
      Heiztechnik Team

    • #66261
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Witam

      Po raz kolejny chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok współpracy.

      Kultywując coroczną tradycję (tym razem z lekkim opóźnieniem) chcemy szczególnie podziękować forumowiczom najbardziej zaangażowanym w pomoc innym użytkownikom. Wyróżnione osoby szczególnie pomocnie udzielają się na naszym forum.

      Wyróżnione osoby to:
      ***** MateuszZurek *****
      ***** Markus *****
      ***** jackjj *****

      Wyróżnione osoby nagrodzimy specjalnymi upominkami:
      1) Darmowy przegląd kotła do wykorzystania w roku 2019.
      2) Zestaw markowych narzędzi (215 elementów).

      Gratuluję wyróżnionym oraz zachęcam wszystkich forumowiczów do aktywnego uczestnictwa w forum.

      Z wyróżnionymi forumowiczami skontaktujemy się drogą mailową.

      Pozdrawiam
      Heiztechnik Team

      Dziękuję i gratuluję wyróżnionym.

      Pozdrawiam

    • #66260
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Siemadejro
      Chciałem również Serwisowi podziękować za wyróżnienie ale szczególnie chciałem podziękować za wsparcie i pracę na rzecz wszystkich Waszych klientów również wsparcie mojej osoby na początku po zakupie kotła.
      Mam trochę do czynienia z obsługą po sprzedaży i w mojej ocenie Serwis Heiztechnik działa bardzo sprawnie.
      Pozostałym Wygranym również gratuluję!

      Jestem posiadaczem Waszego kotła 4 sezon i wciąż jestem z niego bardzo zadowolony wciąż go polecam i cenie jako: sprytne, jak na razie bez awaryjne, proste urządzenie.
      Pozdrawiam
      Yasek

    • #66259
      Markus
      Uczestnik

      Dziękuję firmie HT za wyróżnienie.

      Gratuluję pozostałym Wyróżnionym.

      Mój kocioł pracuje 3 sezon (bez przerwy letniej) i odpukać, poza czyszczeniem do tej pory nic nie musiałem przy nim robić. Grzałka ma już ponad 8000 rozpaleń, a zapasowa od roku czeka.

      Pozdrawiam
      Markus

    • #66258
      Patrol
      Uczestnik

      gratulacje dla wyróżnionych!

    • #66257
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Cześć,
      Sprzęt właśnie do mnie dotarł.
      Super sprawa.
      Bardzo dziękuję.

    • #66256
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Siemandejero
      Do mnie rowniez dotarł prezent – bardzo dziękuje.
      😉
      Pozdrawiam
      Yasek

    • #66255
      Markus
      Uczestnik

      Witam

      Własnie odebrałem zestaw.

      Dziękuję i pozdrawiam

      Markus

    • #66254
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Cześć
      Chciałem jeszcze raz bardzo podziękować odebrałem w tym tygodniu druga część zeszłorocznego prezentu: darmowy przegląd kotła.

      Całość przebiegła bardzo sprawnie dostałem kilka cennych rad min. serwisant wskazał mi że trzeba wyczyścić kolano rury idącej do komina kominiarz tam nie zagląda, ja też bardzo rzadko teraz się poprawie. Ci co mają zawirowywacze pewnie nie muszą się martwić bo pył tam ma ograniczony dostęp.

      Serwisant wyczyścił cały palnik szczególnie wentylator był troszkę zakurzony więc użył sprężarki. Dostałem pochwałę że kocioł i jego palnik wyglądają idealnie. W poprzednim roku podczas serwisu była wymieniana grzałka ze względu na około 0.5 cm przypalenie i Pan serwisant który ją wtedy zamontował wsunął ja 0.5 cm głębiej niż oryginalnie – to był strzał w dziesiątkę bo dziś ta sama grzałka po roku pracy wygląda dalej jak nowa.

      Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim wszystkiego dobrego na Nowy 2020 rok. Użytkownikom zadowolenia z używanych urządzeń.
      Pozdrawiam
      Jacek

    • #66253
      Markus
      Uczestnik

      Witam
      Również chciałem podziękować za drugą część zeszłorocznego prezentu od Firmy Heiztechnik.
      Pod koniec grudnia przeglądu mojego kotła dokonał serwisant p. Zbyszek. Kocioł i palnik są Ok. Moja grzałka pracuje już czwarty sezon i ma za sobą ponad 12000 rozpaleń.
      Chciałem podczas przeglądu wymienić na nową, którą ma w zapasie od ponad roku. Ale Servisant nie znalazł na niej żadnych uszkodzeń i zamontował ją, też cofniętą 0,5cm.
      Jeszcze raz dziękuję firmę Heiztechnik i panu Zbyszkowi za bezpłatny przegląd kotła.
      Całej firmie i wszystkim użytkownikom kotłów HT życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2020.
      Pozdrawiam
      Markus

    • #66252
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Cześć,
      U nie Pan serwisant był przed sezonem.

      W sumie nie bardzo było co czyścić.
      Palnik oraz dmuchawa czysciutkie.
      Wynika to z czystości panującej w kotłowni a zwłaszcza w okolicy dmuchawy palnika.
      U mnie utrzymanie czystości nie jest trudne ponieważ palnik mam schowany pod zasobnikiem paliwa.
      W przypadku montażu w drzwiach należy zwrócić uwagę czy nie soztaje popiół wyspany po otwarciu drzwiczek lub zamieciony pod piec.
      Dmuchawa jest w stanie podnieść drobny pyłek. Może to prowadzić do zabrudzenia dmuchawy. Obstawiam, że jak pyłu będzie więcej to może zwiększać powstawanie spieku.

      Zwrócił także uwagę, że palec zgarniacza z czasem może się wypalać co można naprawić dospawujac nowy kawałek do ślimaka podajnika w palniku.

      Grzałka została przesunięta poprzednim razem wraz z modyfikacja ułatwiająca ponowny montaż palnika.

      Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku.

    • #66251
      Patrol
      Uczestnik

      Cześć,
      […]

      Grzałka została przesunięta poprzednim razem wraz z modyfikacja ułatwiająca ponowny montaż palnika.

      a możesz napisać coś więcej o tej modyfikacji? czy bardziej chodziło o montaż samej grzałki?

    • #66250
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Cześć,
      […]

      Grzałka została przesunięta poprzednim razem wraz z modyfikacja ułatwiająca ponowny montaż palnika.

      a możesz napisać coś więcej o tej modyfikacji? czy bardziej chodziło o montaż samej grzałki?[/quote]
      Jeżeli dobrze pamiętam chodziło o nakrętki, które lubialy spadać jak się śruby wykreciło.
      Niestety nie pamiętam o które chodziło.
      Na pewno gdzieś przy palniku ale czy te co montuja palnik do płyty, czy może te co montuja płytę do pieca, w której zamontowany jest palnik.

      Tak czy inaczej, serwisant wykonał modyfikację, ktura jemu ułatwi pracę i mi także, jak będę musiał tam coś rozkręcać.

      A i wtedy też zaproponował mi płytę wygrzewającą.
      Niestety jak zwykle jej działanie ciężko ocenić.
      Choć nie przypominam sobie aby wcześniej wystarczało jedno czyszczenie na miesiąc.

    • #66249
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      U mnie czyszczę kocioł raz w miesiącu i jest w miarę ok

      U mnie serwisant odkręcił tylna offline6z palnika i następnie cały palnik od drzwi następnie odwrócił go do góry brzuchem i odkręcił mała blaszkę z pod spodu i praktyczne był dostęp do wszystkiego

    • #66248
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok owocnej współpracy i czas poświęcony na pomoc innym użytkownikom kotłów Heiztechnik.

      Zaangażowanie forumowiczów w pomoc innym jest bardzo duże więc jak co roku chcielibyśmy wyróżnić najbardziej zaangażowane osoby:

      *** Patrol ***
      *** MateuszZurek ***
      *** Markus ***
      *** Jackjj ***

      Wyróżnione osoby otrzymają od nas darmowy „Przegląd kotła” oraz „Prezent niespodziankę”.

      *** Gratulujemy wyróżnionym ***

      Z każdym wyróżnionym użytkownikiem skontaktujemy się indywidualnie celem ustalenia szczegółów.

      Pozdrawiam
      Heiztechnik Team

    • #66247
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Witam

      Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok owocnej współpracy i czas poświęcony na pomoc innym użytkownikom kotłów Heiztechnik.

      Zaangażowanie forumowiczów w pomoc innym jest bardzo duże więc jak co roku chcielibyśmy wyróżnić najbardziej zaangażowane osoby:

      *** Patrol ***
      *** MateuszZurek ***
      *** Markus ***
      *** Jackjj ***

      Wyróżnione osoby otrzymają od nas darmowy „Przegląd kotła” oraz „Prezent niespodziankę”.

      *** Gratulujemy wyróżnionym ***

      Z każdym wyróżnionym użytkownikiem skontaktujemy się indywidualnie celem ustalenia szczegółów.

      Pozdrawiam
      Heiztechnik Team

      Witam,
      Dziękuję i gratuluję wyróżnionym forumowiczom.

      Pozdrawiam

    • #66246
      Markus
      Uczestnik

      Witam

      Dziękuję firmie HT i gratuluję wszystkim wyróżnionym.

      Pozdrawiam

      Markus

    • #66245
      Patrol
      Uczestnik

      Również dziękuję i gratulacje dla kolegów.

    • #66244
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Witam serdecznie
      Bardzo dziękuję za wyróżnienie i również gratuluję wyróżnionym.
      😉
      Pozdrawiam
      Yasek

    • #66243
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Witam,
      U mnie już po przeglądzie.
      Jak zawsze profesjonalna i miła wizyta.

      Dziękuję

    • #66242
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Cześć 
      wczoraj u mnie był Pan Serwisant, jak zwykle bardzo rzeczowo i profesjonalnie.
      Podpowiedział coś czego jeszcze nie grali – niestety będą musiał pomyśleć o zmianie paliwa a już myślałem, że trafiłem na złote runo – niestety jest dużo pyłu, który zostaje w rurze . Palnik rozkręcony, przeczyszczony – REWELACJA

      Jeszcze raz bardzo dziękuję po 6 latach wciąż jestem zadowolony z kotła i z czystym sumieniem mogę polecić Wasze kotły.
      Pozdrawiam
      Jacek

    • #66241
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Cześć 
      wczoraj u mnie był Pan Serwisant, jak zwykle bardzo rzeczowo i profesjonalnie.
      Podpowiedział coś czego jeszcze nie grali – niestety będą musiał pomyśleć o zmianie paliwa a już myślałem, że trafiłem na złote runo – niestety jest dużo pyłu, który zostaje w rurze . Palnik rozkręcony, przeczyszczony – REWELACJA

      Jeszcze raz bardzo dziękuję po 6 latach wciąż jestem zadowolony z kotła i z czystym sumieniem mogę polecić Wasze kotły.
      Pozdrawiam
      Jacek

      Cześć, 
      Widzę, że problem z jakością paliwa w tym roku dotyka nie tylko mnie. 
      Poczatkiem roku wymienili mi paliwo niby na lepsze,. No i faktycznie smoły nie ma ale pieronsko się spieka. Partia, która miałem do testów się nie spiekala. 
      Miałem dostawce co trzy dostawy były super a potem przywieźli syf. 

      To jest jakaś porażka. 
      Płacimy grube kwoty za produkt z certyfikatami a producenci robią nas w konia. 

      Słyszałem nawet, że Olczyk w tym roku też słabo wypada. 

      I bądź tu mądry i kup paliwo. 

      To też pokazuje, że robienie testów na małej próbce gdzieś końcem sezonu czy w lecie nie jest miarodajne. 

    • #66240
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      MateuszDla mnie najgorsze jest to że taki producent mimo wypisanego ISO na worku nie odpowiada praktycznie za nic ….
      Od tego co biorę teraz 2 sezon było spoko ale raz mi przeszło w środku tygodnia że nie udane odpalenie ponad pół zbiornika paliwa….. O co chodzi ? 
      Pan Serwisant wyjaśnił że jest w paliwie dużo pyłu nie stąd podajnik może podawać za mało paliwa do tego w podajniku nr 1 może gromadzić się ten pył co może uszkodzić napęd podajnika nr 1. Szlag mnie trafił bo na prawdę nie małe pieniądze dałem w tym roku za paliwo…..

    • #66239
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      MateuszDla mnie najgorsze jest to że taki producent mimo wypisanego ISO na worku nie odpowiada praktycznie za nic ….
      Od tego co biorę teraz 2 sezon było spoko ale raz mi przeszło w środku tygodnia że nie udane odpalenie ponad pół zbiornika paliwa….. O co chodzi ? 
      Pan Serwisant wyjaśnił że jest w paliwie dużo pyłu nie stąd podajnik może podawać za mało paliwa do tego w podajniku nr 1 może gromadzić się ten pył co może uszkodzić napęd podajnika nr 1. Szlag mnie trafił bo na prawdę nie małe pieniądze dałem w tym roku za paliwo…..

      Mi na szczęście wymienili paliwo, które powodowało smołę w piecu. 
      W innych przypadkach dostawałem zniżkę. 

      W przypadku uszkodzeń spowodowanych paliwem można próbować dochodzić jakiegoś odszkodowania ale Spodziewam się, że z tym będzie różnie. 

      Ja swojego wieloletniego sprzedawcę skreśliłem. 
      Znalazłem następnego, z którym pierwszy kontakty wypadł bardzo pozytywnie. 
      Mam 30 worków Olczyka i zobaczę jak będzie. 
      Niestety pakiwa, które mam w testach to nie to, które faktycznie kupię, inna partia. 

    • #66238
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Można dochodzić na drodze sądowej ale musiało by być poważne uszkodzenie kotła….

    • #66237
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      Za nami kolejny rok działalności naszego forum. 

      Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za poświęcony czas.

      Jak co roku chcielibyśmy wyróżnić najbardziej zaangażowane osoby:

      *** Patrol ***
      *** MateuszZurek ***
      *** Markus ***

      Wyróżnione osoby otrzymają od nas darmowy „Przegląd kotła” oraz „Prezent niespodziankę”.

      *** Gratulujemy wyróżnionym ***

      Z każdym wyróżnionym użytkownikiem skontaktujemy się indywidualnie celem ustalenia szczegółów.

      Pozdrawiam
      Heiztechnik Team

    • #66236
      Patrol
      Uczestnik

      Ja również dziękuję i gratulacje dla wyróżnionych kolegów.

    • #66235
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Także dziękuję i gratulacje dla wyróżnionych kolegów.

    • #66234
      Markus
      Uczestnik

      Dziękuję firmie Heiztechnik  i gratuluję wyróżnionym kolegom.

    • #66233
      Jacek JJJ
      Uczestnik

      Gratuluję zwycięzcom.
      🙂
      😉

      Wszystkim życzę duuuuuużo zdrowia, pogody ducha, bogactwa cirpliwości i sukcesów oraz tyle wygaszeń co rozpaleń.

      PozdrawiamYasek

    • #66232
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

       

      Dziękujemy za kolejny rok współpracy na naszym Forum.

      Tradycyjnie chcemy nagrodzić najbardziej zaangażowane osoby pomagające nam w wielu tematach.

      W tym roku nagrodzone osoby to:

      „Patrol”

      „MateuszZurek”

      Nagrodami są darmowe przeglądy i „Prezent niespodzianka”.

      Pozdrawiamy

      Heiztechnik Team

    • #66231
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Dziękuję i gratuluję Patrol.

    • #66230
      Patrol
      Uczestnik

      Bardzo dziękuję za wyróżnienie i również gratulacje Mateusz. Pozdrawiam

    • #66229
      HTONE
      Uczestnik

      Ja poproszę chociaż kalendarz firmowy i długopis za zakup kotła HT ONE 8 bo dystrybutor nic nie przekazał na zachętę żeby się dobrze używało i paliło .

    • #66228
      HTONE
      Uczestnik

      Gratulacje zwycięzcom i pomysłodawcy tradycji .

    • #66227
      SERWIS1
      Opiekun forum

      HTONE – Niestety ale j nie mamy kalendarzy firmowych ani długopisów. Dopiero na Targi w Poznaniu będą długopisy. Przypomnij się jak będziesz coś zamawiał (np. usługę) to zrobimy Ci specjalną cenę na zachętę.

    • #66226
      Patrol
      Uczestnik

      a ktoś z forumowiczów wybiera się na targi? ogólnie pytam, nie pod kątem długopisów 😉

    • #66225
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Dla mnie to tylko 530 km.

      Trochę daleko.

      Chętnie bym pojechał porozmawiać o pompach ciepła, ale chyba będę musiał zadowolić się kontaktem telefonicznym i poszukać jakiejś firmy w okolicy Tarnowa.

    • #66224
      Patrol
      Uczestnik

      jak się wbiję na targi to zdam relację 🙂 Ty masz jeszcze o tyle większy komfort, że do końca 2027 możesz katować swój kocioł, ja muszę ogarnąć temat najpóźniej w 2023. Instalacje z tego co kojarzę chyba nawet mamy zbliżone.

    • #66223
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Wiesz jak to z czasem. Szybko zleci a im bliżej terminu tym trudniej o specjalistów.

      Zastanawiam się czy nie rozdzielić kaloryferów od podłogi. Jak już będę modernizował kotłownie to może warto spróbować poprawić co się da.

    • #66222
      HTONE
      Uczestnik

      O dziękuje servis1 przypomnę się na pewno i to jest właściwe podejście do dalszej współpracy oraz zadowolenia .

    • #80418
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Witam

      Kolejny sezon grzewczy za nami.

      Jak co roku chcielibyśmy nagrodzić naszych wytrwałych pomocników.

      Nie jest niespodzianką, że w tym roku nagrodzimy „Patrola” i „Mateusza Zurka”, których forumowicze kojarzą jako z wielu wątków w których pomagali rozwiązywać codzienne problemy użytkowników.

      Nagrodami są darmowe przeglądy i prezenty niespodzianki.

      Pozdrawiamy

      Heiztechnik Team

    • #80419
      Patrol
      Uczestnik

      Witam.

      Dziękuję za wyróżnienie i gratulacje dla Mateusza.

      Dla mnie 2023 to szczególny rok, bo zaraz mija 10 lat od zakupu kotła 😉 Od 2013 wymieniałem tylko regularnie grzałkę, a poza tym to tylko „zatankuj i jedź” i takiej bezawaryjności wszystkim życzę.

    • #80424
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Witam,

      Bardzo dziękuję i gratulacje dla Patrola.

      Mój piec jest z 2016 i także brak awarii. Grzałka wymieniona raz oraz elastyczna rura podajnika. Plus bezpiecznik, ale to już moja wina 🙂

      Tankuje i czyszczę. Polecam i życzę podobnych wyników.

Oglądasz 71 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.