Strona główna › Forum › Pomoc techniczna › ***** Nowa świecka tradycja *****
- Ten temat ma 71 odpowiedzi, 7 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 1 rok, 10 miesięcy temu przez Mateusz Żurek.
-
AutorWpisy
-
-
30 grudnia 2016 o 13:20 #66220SERWIS1Opiekun forum
Witam
Chcielibyśmy podziękować użytkownikom forum za zainteresowanie i zaangażowanie celem pomocy innym użytkownikom kotłów Heiztechnik.
Rozpoczynamy nową świecką tradycję, która jak mamy nadzieję spotka się z przychylnością forumowiczów. Mianowicie postanowiliśmy docenić wkład najbardziej zaangażowanych w pomoc innym forumowiczom.
W tym celu przygotowaliśmy pakiety upominków dla trzech według nas najbardziej zasłużonych doradców w roku 2016:1 miejsce – Patrol
Nagroda: Darmowy przegląd kotła + 1000 zł brutto do wykorzystania na zakupy w Heiztechnik2 miejsce– jackjj
Nagroda: Darmowy przegląd kotła + 600 zł brutto do wykorzystania na zakupy w Heiztechnik3 miejsce– egorys
Nagroda: Darmowy przegląd kotła + 300 zł brutto do wykorzystania na zakupy w HeiztechnikZ nagrodzonymi forumowiczami skontaktujemy się w formie mailowej.
Dziękujemy
Heiztechnik Team -
30 grudnia 2016 o 13:36 #66289Mateusz ŻurekUczestnik
Pomysł bardzo fajny.
Gratuluję zwycięzcą i dziękuję za szybką i fachową pomoc. -
30 grudnia 2016 o 16:22 #66288PatrolUczestnik
..muszę ochłonąć z wrażenia, niesamowita niespodzianka!
Gratuluję pozostałym zwycięzcom oraz pomysłodawcom nowej tradycji i jednocześnie bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Naprawdę sympatycznie zamknąć rok taką informacją :))).
Pozdrawiam! -
30 grudnia 2016 o 17:26 #66287Piotr MichalakUczestnik
wow, „zaniepisalem” z wrażenia:) bardzo dziękuję za wszystkie porady innym użytkownikom i oczywiście nieocenionemu Serwisowi. Bardzo miło będzie Was znowu gościć podczas przeglądu. Bardzo miła niespodzianka. Gratuluję kolegom Patrolowi i jackjj’emu. Pozdrawiam
-
31 grudnia 2016 o 01:01 #66286Jacek JJJUczestnik
Serwis1
Super pomysł no i miłe zaskoczenie na koniec roku – tak trzymać!GRATULUJĘ wszystkim 3 wygranym !
;-):-P;-)Jestem pod wrażeniem Waszego serwisu; prowadząc takie forum nie boicie się konstruktywnej krytyki a to rzadkie u producentów żeby liczyć się ze zdaniem pojedynczych klientów i odpowiadać na ich zapytania publicznie….
Patrol
Należało Ci się jak nikomu – tylu ludziom pomogłeś!!
Ja również bardzo dziękuję!Będziesz w końcu mógł sobie kupić moduł internetowy, o którym tyle pisaliśmy, już nie mogę się doczekać…..Twoich opinii no i Twoje analiz spalania, bo będą uzupełnione o zebrane dane kotła…. Będziesz miał pełen ogląd sytuacji…
😛Pozdrawiam
J. -
31 grudnia 2016 o 13:37 #66285PatrolUczestnik
Tobie też gratuluję!
nie tylko nagrody, ale i bycia 'wciąży’ 😛 😉 -
31 grudnia 2016 o 14:06 #66284Jacek JJJUczestnik
Tobie też gratuluję!
nie tylko nagrody, ale i bycia 'wciąży’ 😛 😉Patrol
Słownik płata czasem śmieszne figle…. Ale tego jeszcze nie grali…
Na razie nie jestem w ciąży….
:-P:-PPatrol gratulacje ” nie tylko nagrody”?
hm….2 miejsce – „jackij” a nie „jackjj”, choć nie znalazłem takiego użytkownika „jackij”, więc jak to mówią nadzieja umiera ostatnia….Jak to mówi mój kolega z pracy: „ja w życiu tylko raz wygrałem dodatkowa wartę we wojsku”
😛Powodzenia na Nowy Rok
J. -
31 grudnia 2016 o 18:40 #66283PatrolUczestnik
Wiem wiem T9 ma fantazję 🙂
Najlepszego dla wszystkich na nadchodzący rok
pozdrawiam -
2 stycznia 2017 o 14:28 #66282SERWIS1Opiekun forum
Witam
Już jest jackjj.
Pozdrawiam
Serwis Heiztechnik -
2 stycznia 2017 o 15:16 #66281Jacek JJJUczestnik
Witam
Już jest jackjj.
Pozdrawiam
Serwis HeiztechnikSerwis 1
Serdecznie dziękuję nie spodziewałem się, że to jednak chodzi o mnie…. No może 1%….
:-P;-):-P
Marzy mi się moduł internetowy…. ciekawe co na to moja żonka….Super wiadomość.
Pozdrawiam
J. -
25 stycznia 2017 o 00:58 #66280Jacek JJJUczestnik
Serwis 1
Chciałem na Twoje ręce jeszcze raz bardzo podziękować całemu Zespołowi Heiztechnik za nagrodę jaką mi ufundowaliscie! To jest najlepszy prezent jaki dostałem od 3 lat ten poprzedni to była piła łańcuchowa stihl, którą dostałem od teściowej…. Fajna zabawka ale szybko mi się znudziła szczególnie, że nie jestem z zawodu drwalem…
😀Właśnie dziś dotarła moja nagroda i mimo tego, że padam na pysk to już ją podłączyłem i bawię się jak mały chłopiec….
W załączeniu zrzut ekranu….
:-D:-P:-DWielkie Dzięki
Y.Attachments: -
25 stycznia 2017 o 01:20 #66279Mateusz ŻurekUczestnik
Serwis 1
Chciałem na Twoje ręce jeszcze raz bardzo podziękować całemu Zespołowi Heiztechnik za nagrodę jaką mi ufundowaliscie! To jest najlepszy prezent jaki dostałem od 3 lat ten poprzedni to była piła łańcuchowa stihl, którą dostałem od teściowej…. Fajna zabawka ale szybko mi się znudziła szczególnie, że nie jestem z zawodu drwalem…
😀Właśnie dziś dotarła moja nagroda i mimo tego, że padam na pysk to już ją podłączyłem i bawię się jak mały chłopiec….
W załączeniu zrzut ekranu….
:-D:-P:-DWielkie Dzięki
Y.Gratuluję.
Czy u ciebie także praca kotła z mocą 30% pokazywana jest na wykresie tak jakby pracował z zerowa mocą? -
25 stycznia 2017 o 03:34 #66278Jacek JJJUczestnik
Mateusz
Już śpięAle zobacz sam
😉
PS. Ładowanie zbiornika CWU nisko poszedł z powrotem, a tu żonka się jeszcze nie taplala tylko mały w wannie starszy deszczownia i ja podobnie prysznic….Fajne narzędzie…. Na razie widzę tylko że jak na postoj to 1% płomień…. Jakiś błąd…
Attachments: -
25 stycznia 2017 o 11:08 #66277Mateusz ŻurekUczestnik
Mateusz
Już śpięAle zobacz sam
😉
PS. Ładowanie zbiornika CWU nisko poszedł z powrotem, a tu żonka się jeszcze nie taplala tylko mały w wannie starszy deszczownia i ja podobnie prysznic….Fajne narzędzie…. Na razie widzę tylko że jak na postoj to 1% płomień…. Jakiś błąd…
Spoko, nie potrzebowałem tej odpowiedzi od razu.
Nie do końca to widać na tym zdjęciu ale chyba masz tak samo jak ja.
Wykres pokazuje błędnie pracę na mocy 30%. -
25 stycznia 2017 o 15:32 #66276Jacek JJJUczestnik
Mateusz
W mojej ocenie to gęstość próbkowania jak wykres zapisuje się co 5 minut więc jak złapie kocioł na 30% to jest a jak nie wystrzeli to nie ma. U mnie kilka punktów załapał. Trzeba poczekać na mrozy jak kocioł będzie dłużej pracował na 30%Po dobie obserwacji w historii widzę już że generalnie przy tych temp. Ok zera, powrót do kotła jest najmniej 51°C jedynie 2 razy na dobę spada do 45 °C czyli jednak cyrkulacja 2x doba nie pomaga w utrzymaniu tej temp powyżej 48°C ale traktuje to jak wyraził się Serwis jako chwilowy spadek temp powrotu który nie powinien mieć wpływu na życie kotła…..
😛
W załączeniu wykres…. Widać na nim jak żółty spadek temp na zb.CWU wpływa na jasno niebieski powrót do kotła . CWU ŁADOWANA z priorytetem więc wysuwam daleko idące wnioski że włączenie ochrony powrotu co wcześniej również obserwowałem nie wpłynie na podniesienie tej temp powrotu bo źródłem wchlodzenia jest zb.CWU 300l którym zawór nie steruje, a jedynie pompa CWU a w czasie ładowania zbiornika z priorytetem i tak pompa od CO stoi i czeka do naładowania zbiornikaPS.
Teraz mam plan za kilka dni obniżyć temp na kotle do 70 z hist.15 i sprawdzić jakie to będzie miało przełożenie na powrót oraz spalanie….Chciałem zapytać czy ja nie mogę znaleźć czy też moduł internetowy nie ma dostępu do liczników kotła chodzi mi o to ile godzin na jakich mocach pracuje zużycie paliwa w kg godziny pracy podajnika, ilość odpalen grzałki i takie tam
😀
Attachments: -
25 stycznia 2017 o 16:21 #66275Mateusz ŻurekUczestnik
Mateusz
W mojej ocenie to gęstość próbkowania jak wykres zapisuje się co 5 minut więc jak złapie kocioł na 30% to jest a jak nie wystrzeli to nie ma. U mnie kilka punktów załapał. Trzeba poczekać na mrozy jak kocioł będzie dłużej pracował na 30%Po dobie obserwacji w historii widzę już że generalnie przy tych temp. Ok zera, powrót do kotła jest najmniej 51°C jedynie 2 razy na dobę spada do 45 °C czyli jednak cyrkulacja 2x doba nie pomaga w utrzymaniu tej temp powyżej 48°C ale traktuje to jak wyraził się Serwis jako chwilowy spadek temp powrotu który nie powinien mieć wpływu na życie kotła…..
😛
W załączeniu wykres…. Widać na nim jak żółty spadek temp na zb.CWU wpływa na jasno niebieski powrót do kotła . CWU ŁADOWANA z priorytetem więc wysuwam daleko idące wnioski że włączenie ochrony powrotu co wcześniej również obserwowałem nie wpłynie na podniesienie tej temp powrotu bo źródłem wchlodzenia jest zb.CWU 300l którym zawór nie steruje, a jedynie pompa CWU a w czasie ładowania zbiornika z priorytetem i tak pompa od CO stoi i czeka do naładowania zbiornikaPS.
Teraz mam plan za kilka dni obniżyć temp na kotle do 70 z hist.15 i sprawdzić jakie to będzie miało przełożenie na powrót oraz spalanie….Chciałem zapytać czy ja nie mogę znaleźć czy też moduł internetowy nie ma dostępu do liczników kotła chodzi mi o to ile godzin na jakich mocach pracuje zużycie paliwa w kg godziny pracy podajnika, ilość odpalen grzałki i takie tam
😀
Niestety liczników nie zobaczysz. Trochę to dziwne.
Moc 30%
Poobserwuj przesz parę dni wykresy. Może złapiesz kocioł na pracy na 30%. Na pewno moc kotła na wykresie zostanie zaznaczona na poziomie 0.ten patent z cyrkulacją trochę mi nie pasuje. Nie bardzo widzę co miałby dać. Przecież wodę pompujesz po innym układzie, który ma część wspólną z kotłem ma w pojemniku CWU.
Jedyne co to może dać to wyrównanie temperatury w pojemniku co spowoduje wyższą temperaturę w wężownicy.
U mnie takie coś nie zadziała bo pompa cyrkulacyjna jest dość wysoko wpięta do pojemnika.Ja przy ładowaniu CWU obserwuję spadek temperatury kotła nawet w okolice 40o a potem w miarę szybki wzrost. To się zdarza jak ładowanie rozpocznie się na wygaszonym piecu i temperatura w pojemniku spadła poniżej 40o.
Przy pracującym kotle temperatura spada do około 50o.Rozważania na temat modułu internetowego proponuję przenieść do nowego wątku.
Trochę głupio zaśmiecać inny temat. -
27 stycznia 2017 o 17:43 #66274PatrolUczestnik
u mnie przegląd kotła + aktualizacja softu przebiegły pomyślnie, więc jeszcze raz dziękuję za sympatyczną obsługę;
econet śmiga bez zarzutu, zawirowywacz też już zadokowany -
29 grudnia 2017 o 16:50 #66273SERWIS1Opiekun forum
Witam
Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok owocnej współpracy. Cieszymy się z rosnącego zainteresowania naszymi produktami jak i rosnącą popularnością forum, które służy użytkownikom.
Kultywując zapoczątkowana w zeszłym roku tradycję chcemy szczególnie podziękować forumowiczom najbardziej zaangażowanym w pomoc innym użytkownikom. Wyróżnione osoby pomagały nam przez cały ostatni rok (kilku nawet dłużej) co pozytywnie zostało odebrane przez innych użytkowników forum.
Wyróżnione osoby to:
*****Patrol*****
*****jackjj*****
*****MateuszZurek*****Wyróżnione osoby nagrodzimy specjalnymi upominkami:
1) Darmowy przegląd kotła do wykorzystania w roku 2018.
2) Wkrętarka wraz z walizką akcesoriów Makita.Gratuluję wyróżnionym oraz zachęcam wszystkich forumowiczów do aktywnego uczestnictwa w forum.
Z wyróżnionymi forumowiczami skontaktujemy się drogą mailową.
Pozdrawiam
Heiztechnik Team -
29 grudnia 2017 o 17:09 #66272Piotr MichalakUczestnik
Wyróżnionym gratuluję wygranej, ale również wiedzy merytorycznej. Firmie Heiztechnik również gratuluję Serwisu, forum i obsługi użytkowników.
A wszystkim użytkownikom forum i firmie Heiztechnik życzę szczęśliwego Nowego Roku:-) -
29 grudnia 2017 o 18:15 #66271Mateusz ŻurekUczestnik
Witam.
Bardzo dziękuję za wyróżnienie.Gratulacje dla Patrol i jackjj.
Życzę wszystkim szczęśliwego nowego roku oraz zadowolenia z produktów Heiztechnik.
Pozdrawiam
Mateusz -
29 grudnia 2017 o 21:30 #66270Jacek JJJUczestnik
Witam serdecznie !
Bardzo dziękuje za wyróżnienie – jest to naprawdę miły gest w tym wspaniałym okresie obdarowywania.
😉Wszystkim użytkownikom życzę na Nowy 2018 Rok bezawaryjnego użytkowania Waszych kotłów !!
Przy okazji bardzo dziękuje Serwisowi za cierpliwość i okazaną pomoc na początku mojej przygody z kotłem Daspell na jesieni 2015 roku.
Gratuluje pozostałym wyróżnionym.
😉Pozdrawiam
Jacek -
30 grudnia 2017 o 17:43 #66269PatrolUczestnik
Bardzo dziękuję HT za wyróżnienie i gratuluję kolegom.
Wszystkiego dobrego w nowym roku! -
16 stycznia 2018 o 11:52 #66268Mateusz ŻurekUczestnik
Witam,
Nieśmiało chciałbym się zapytać czy maile zostały wysłane?
Nie wiem czy przez przypadek wrzuciłem go czy trafił do spam-u czy jeszcze nie zostały wysłane.Dziękuję.
-
16 stycznia 2018 o 13:06 #66267SERWIS1Opiekun forum
Witam
W tym tygodniu wszystko będzie zrealizowane.
Pozdrawiam
Serwis Heiztechnik -
16 stycznia 2018 o 13:11 #66266Mateusz ŻurekUczestnik
Dziękuję.
-
8 października 2018 o 23:26 #66265Jacek JJJUczestnik
Cześć
Dziś był u mnie Serwisant – chciałem podziękować za merytoryczne odpowiedzi i wykonany przegląd przez co za zaległy Gwiazdkowo – Sylwestrowy prezent, który dziś został zrealizowany . Szczerze to Pan Serwisant był genialnie przygotowany merytorycznie i na wszystkie zadane przeze mnie pytania odpowiadał bez zająknięcia rzeczowo i bez zbędnego owijania a jego rady i podpowiedzi zasługują na premie bo w mojej ocenie takie rzetelne podejście do klienta powinno w przyszłości zaprocentować większa ilością potencjalnych klientów
W załączeniu kilka zdjęć które zrobiłem podczas przeglądu palnika
Dziękuje i pozdrawiam
Yasek -
9 października 2018 o 00:26 #66264Mateusz ŻurekUczestnik
Cześć,
U mnie serwisant był chwilę temu.
Jakoś tak mi zeszło ale także jestem mega zadowolony z wizyty.
Wreszcie wyjaśniło się co robię nie tak przy konfiguracji i nawet mały upgrade ułatwiający zakładanie palnika udało się wykonać.
Niby pierdół ale jakby mi te nakrętki spadły to miałbym masę nerwów.
Także zeszlismy na temat dodatków i takim sposobem mam płytę wygrzewającą w komorze palnika.
Niby kawałek blacha ale może będzie czysciej.Pozdrawiam
-
9 października 2018 o 10:01 #66263PatrolUczestnik
U mnie również wzorcowo, więc ukłony dla serwisanta.
Jak palnik był już zdemontowany to przy okazji zdecydowałem się na prewencyjną wymianę grzałki, bo miała już zbliżony przebieg do poprzedniej, która klękła przy > 6000cykli.Ciekawi mnie wpływ tej płyty, więc MateuszZurek zdaj relację jak już będziesz przepalał pełną parą.
-
30 stycznia 2019 o 15:56 #66262SERWIS1Opiekun forum
Witam
Po raz kolejny chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok współpracy.
Kultywując coroczną tradycję (tym razem z lekkim opóźnieniem) chcemy szczególnie podziękować forumowiczom najbardziej zaangażowanym w pomoc innym użytkownikom. Wyróżnione osoby szczególnie pomocnie udzielają się na naszym forum.
Wyróżnione osoby to:
***** MateuszZurek *****
***** Markus *****
***** jackjj *****Wyróżnione osoby nagrodzimy specjalnymi upominkami:
1) Darmowy przegląd kotła do wykorzystania w roku 2019.
2) Zestaw markowych narzędzi (215 elementów).Gratuluję wyróżnionym oraz zachęcam wszystkich forumowiczów do aktywnego uczestnictwa w forum.
Z wyróżnionymi forumowiczami skontaktujemy się drogą mailową.
Pozdrawiam
Heiztechnik Team -
30 stycznia 2019 o 16:20 #66261Mateusz ŻurekUczestnik
Witam
Po raz kolejny chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok współpracy.
Kultywując coroczną tradycję (tym razem z lekkim opóźnieniem) chcemy szczególnie podziękować forumowiczom najbardziej zaangażowanym w pomoc innym użytkownikom. Wyróżnione osoby szczególnie pomocnie udzielają się na naszym forum.
Wyróżnione osoby to:
***** MateuszZurek *****
***** Markus *****
***** jackjj *****Wyróżnione osoby nagrodzimy specjalnymi upominkami:
1) Darmowy przegląd kotła do wykorzystania w roku 2019.
2) Zestaw markowych narzędzi (215 elementów).Gratuluję wyróżnionym oraz zachęcam wszystkich forumowiczów do aktywnego uczestnictwa w forum.
Z wyróżnionymi forumowiczami skontaktujemy się drogą mailową.
Pozdrawiam
Heiztechnik TeamDziękuję i gratuluję wyróżnionym.
Pozdrawiam
-
30 stycznia 2019 o 16:42 #66260Jacek JJJUczestnik
Siemadejro
Chciałem również Serwisowi podziękować za wyróżnienie ale szczególnie chciałem podziękować za wsparcie i pracę na rzecz wszystkich Waszych klientów również wsparcie mojej osoby na początku po zakupie kotła.
Mam trochę do czynienia z obsługą po sprzedaży i w mojej ocenie Serwis Heiztechnik działa bardzo sprawnie.
Pozostałym Wygranym również gratuluję!Jestem posiadaczem Waszego kotła 4 sezon i wciąż jestem z niego bardzo zadowolony wciąż go polecam i cenie jako: sprytne, jak na razie bez awaryjne, proste urządzenie.
Pozdrawiam
Yasek -
30 stycznia 2019 o 17:03 #66259MarkusUczestnik
Dziękuję firmie HT za wyróżnienie.
Gratuluję pozostałym Wyróżnionym.
Mój kocioł pracuje 3 sezon (bez przerwy letniej) i odpukać, poza czyszczeniem do tej pory nic nie musiałem przy nim robić. Grzałka ma już ponad 8000 rozpaleń, a zapasowa od roku czeka.
Pozdrawiam
Markus -
31 stycznia 2019 o 01:26 #66258PatrolUczestnik
gratulacje dla wyróżnionych!
-
4 lutego 2019 o 21:49 #66257Mateusz ŻurekUczestnik
Cześć,
Sprzęt właśnie do mnie dotarł.
Super sprawa.
Bardzo dziękuję.Attachments: -
4 lutego 2019 o 22:13 #66256Jacek JJJUczestnik
Siemandejero
Do mnie rowniez dotarł prezent – bardzo dziękuje.
😉
Pozdrawiam
Yasek -
5 lutego 2019 o 16:29 #66255MarkusUczestnik
Witam
Własnie odebrałem zestaw.
Dziękuję i pozdrawiam
Markus
-
11 stycznia 2020 o 12:35 #66254Jacek JJJUczestnik
Cześć
Chciałem jeszcze raz bardzo podziękować odebrałem w tym tygodniu druga część zeszłorocznego prezentu: darmowy przegląd kotła.Całość przebiegła bardzo sprawnie dostałem kilka cennych rad min. serwisant wskazał mi że trzeba wyczyścić kolano rury idącej do komina kominiarz tam nie zagląda, ja też bardzo rzadko teraz się poprawie. Ci co mają zawirowywacze pewnie nie muszą się martwić bo pył tam ma ograniczony dostęp.
Serwisant wyczyścił cały palnik szczególnie wentylator był troszkę zakurzony więc użył sprężarki. Dostałem pochwałę że kocioł i jego palnik wyglądają idealnie. W poprzednim roku podczas serwisu była wymieniana grzałka ze względu na około 0.5 cm przypalenie i Pan serwisant który ją wtedy zamontował wsunął ja 0.5 cm głębiej niż oryginalnie – to był strzał w dziesiątkę bo dziś ta sama grzałka po roku pracy wygląda dalej jak nowa.
Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim wszystkiego dobrego na Nowy 2020 rok. Użytkownikom zadowolenia z używanych urządzeń.
Pozdrawiam
JacekAttachments: -
11 stycznia 2020 o 16:14 #66253MarkusUczestnik
Witam
Również chciałem podziękować za drugą część zeszłorocznego prezentu od Firmy Heiztechnik.
Pod koniec grudnia przeglądu mojego kotła dokonał serwisant p. Zbyszek. Kocioł i palnik są Ok. Moja grzałka pracuje już czwarty sezon i ma za sobą ponad 12000 rozpaleń.
Chciałem podczas przeglądu wymienić na nową, którą ma w zapasie od ponad roku. Ale Servisant nie znalazł na niej żadnych uszkodzeń i zamontował ją, też cofniętą 0,5cm.
Jeszcze raz dziękuję firmę Heiztechnik i panu Zbyszkowi za bezpłatny przegląd kotła.
Całej firmie i wszystkim użytkownikom kotłów HT życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2020.
Pozdrawiam
Markus -
11 stycznia 2020 o 16:59 #66252Mateusz ŻurekUczestnik
Cześć,
U nie Pan serwisant był przed sezonem.W sumie nie bardzo było co czyścić.
Palnik oraz dmuchawa czysciutkie.
Wynika to z czystości panującej w kotłowni a zwłaszcza w okolicy dmuchawy palnika.
U mnie utrzymanie czystości nie jest trudne ponieważ palnik mam schowany pod zasobnikiem paliwa.
W przypadku montażu w drzwiach należy zwrócić uwagę czy nie soztaje popiół wyspany po otwarciu drzwiczek lub zamieciony pod piec.
Dmuchawa jest w stanie podnieść drobny pyłek. Może to prowadzić do zabrudzenia dmuchawy. Obstawiam, że jak pyłu będzie więcej to może zwiększać powstawanie spieku.Zwrócił także uwagę, że palec zgarniacza z czasem może się wypalać co można naprawić dospawujac nowy kawałek do ślimaka podajnika w palniku.
Grzałka została przesunięta poprzednim razem wraz z modyfikacja ułatwiająca ponowny montaż palnika.
Pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku.
-
11 stycznia 2020 o 19:57 #66251PatrolUczestnik
Cześć,
[…]Grzałka została przesunięta poprzednim razem wraz z modyfikacja ułatwiająca ponowny montaż palnika.
a możesz napisać coś więcej o tej modyfikacji? czy bardziej chodziło o montaż samej grzałki?
-
11 stycznia 2020 o 20:13 #66250Mateusz ŻurekUczestnik
Cześć,
[…]Grzałka została przesunięta poprzednim razem wraz z modyfikacja ułatwiająca ponowny montaż palnika.
a możesz napisać coś więcej o tej modyfikacji? czy bardziej chodziło o montaż samej grzałki?[/quote]
Jeżeli dobrze pamiętam chodziło o nakrętki, które lubialy spadać jak się śruby wykreciło.
Niestety nie pamiętam o które chodziło.
Na pewno gdzieś przy palniku ale czy te co montuja palnik do płyty, czy może te co montuja płytę do pieca, w której zamontowany jest palnik.Tak czy inaczej, serwisant wykonał modyfikację, ktura jemu ułatwi pracę i mi także, jak będę musiał tam coś rozkręcać.
A i wtedy też zaproponował mi płytę wygrzewającą.
Niestety jak zwykle jej działanie ciężko ocenić.
Choć nie przypominam sobie aby wcześniej wystarczało jedno czyszczenie na miesiąc. -
11 stycznia 2020 o 20:19 #66249Jacek JJJUczestnik
U mnie czyszczę kocioł raz w miesiącu i jest w miarę ok
U mnie serwisant odkręcił tylna offline6z palnika i następnie cały palnik od drzwi następnie odwrócił go do góry brzuchem i odkręcił mała blaszkę z pod spodu i praktyczne był dostęp do wszystkiego
-
14 stycznia 2020 o 13:22 #66248SERWIS1Opiekun forum
Witam
Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok owocnej współpracy i czas poświęcony na pomoc innym użytkownikom kotłów Heiztechnik.
Zaangażowanie forumowiczów w pomoc innym jest bardzo duże więc jak co roku chcielibyśmy wyróżnić najbardziej zaangażowane osoby:
*** Patrol ***
*** MateuszZurek ***
*** Markus ***
*** Jackjj ***Wyróżnione osoby otrzymają od nas darmowy „Przegląd kotła” oraz „Prezent niespodziankę”.
*** Gratulujemy wyróżnionym ***
Z każdym wyróżnionym użytkownikiem skontaktujemy się indywidualnie celem ustalenia szczegółów.
Pozdrawiam
Heiztechnik Team -
14 stycznia 2020 o 13:31 #66247Mateusz ŻurekUczestnik
Witam
Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za kolejny rok owocnej współpracy i czas poświęcony na pomoc innym użytkownikom kotłów Heiztechnik.
Zaangażowanie forumowiczów w pomoc innym jest bardzo duże więc jak co roku chcielibyśmy wyróżnić najbardziej zaangażowane osoby:
*** Patrol ***
*** MateuszZurek ***
*** Markus ***
*** Jackjj ***Wyróżnione osoby otrzymają od nas darmowy „Przegląd kotła” oraz „Prezent niespodziankę”.
*** Gratulujemy wyróżnionym ***
Z każdym wyróżnionym użytkownikiem skontaktujemy się indywidualnie celem ustalenia szczegółów.
Pozdrawiam
Heiztechnik TeamWitam,
Dziękuję i gratuluję wyróżnionym forumowiczom.Pozdrawiam
-
14 stycznia 2020 o 14:54 #66246MarkusUczestnik
Witam
Dziękuję firmie HT i gratuluję wszystkim wyróżnionym.
Pozdrawiam
Markus
-
14 stycznia 2020 o 18:38 #66245PatrolUczestnik
Również dziękuję i gratulacje dla kolegów.
-
14 stycznia 2020 o 23:40 #66244Jacek JJJUczestnik
Witam serdecznie
Bardzo dziękuję za wyróżnienie i również gratuluję wyróżnionym.
😉
Pozdrawiam
Yasek -
10 września 2020 o 18:24 #66243Mateusz ŻurekUczestnik
Witam,
U mnie już po przeglądzie.
Jak zawsze profesjonalna i miła wizyta.Dziękuję
-
22 grudnia 2020 o 17:50 #66242Jacek JJJUczestnik
Cześć
wczoraj u mnie był Pan Serwisant, jak zwykle bardzo rzeczowo i profesjonalnie.
Podpowiedział coś czego jeszcze nie grali – niestety będą musiał pomyśleć o zmianie paliwa a już myślałem, że trafiłem na złote runo – niestety jest dużo pyłu, który zostaje w rurze . Palnik rozkręcony, przeczyszczony – REWELACJAJeszcze raz bardzo dziękuję po 6 latach wciąż jestem zadowolony z kotła i z czystym sumieniem mogę polecić Wasze kotły.
Pozdrawiam
Jacek -
22 grudnia 2020 o 20:31 #66241Mateusz ŻurekUczestnik
Cześć
wczoraj u mnie był Pan Serwisant, jak zwykle bardzo rzeczowo i profesjonalnie.
Podpowiedział coś czego jeszcze nie grali – niestety będą musiał pomyśleć o zmianie paliwa a już myślałem, że trafiłem na złote runo – niestety jest dużo pyłu, który zostaje w rurze . Palnik rozkręcony, przeczyszczony – REWELACJAJeszcze raz bardzo dziękuję po 6 latach wciąż jestem zadowolony z kotła i z czystym sumieniem mogę polecić Wasze kotły.
Pozdrawiam
JacekCześć,
Widzę, że problem z jakością paliwa w tym roku dotyka nie tylko mnie.
Poczatkiem roku wymienili mi paliwo niby na lepsze,. No i faktycznie smoły nie ma ale pieronsko się spieka. Partia, która miałem do testów się nie spiekala.
Miałem dostawce co trzy dostawy były super a potem przywieźli syf.To jest jakaś porażka.
Płacimy grube kwoty za produkt z certyfikatami a producenci robią nas w konia.Słyszałem nawet, że Olczyk w tym roku też słabo wypada.
I bądź tu mądry i kup paliwo.
To też pokazuje, że robienie testów na małej próbce gdzieś końcem sezonu czy w lecie nie jest miarodajne.
-
22 grudnia 2020 o 20:43 #66240Jacek JJJUczestnik
MateuszDla mnie najgorsze jest to że taki producent mimo wypisanego ISO na worku nie odpowiada praktycznie za nic ….
Od tego co biorę teraz 2 sezon było spoko ale raz mi przeszło w środku tygodnia że nie udane odpalenie ponad pół zbiornika paliwa….. O co chodzi ?
Pan Serwisant wyjaśnił że jest w paliwie dużo pyłu nie stąd podajnik może podawać za mało paliwa do tego w podajniku nr 1 może gromadzić się ten pył co może uszkodzić napęd podajnika nr 1. Szlag mnie trafił bo na prawdę nie małe pieniądze dałem w tym roku za paliwo….. -
22 grudnia 2020 o 21:09 #66239Mateusz ŻurekUczestnik
MateuszDla mnie najgorsze jest to że taki producent mimo wypisanego ISO na worku nie odpowiada praktycznie za nic ….
Od tego co biorę teraz 2 sezon było spoko ale raz mi przeszło w środku tygodnia że nie udane odpalenie ponad pół zbiornika paliwa….. O co chodzi ?
Pan Serwisant wyjaśnił że jest w paliwie dużo pyłu nie stąd podajnik może podawać za mało paliwa do tego w podajniku nr 1 może gromadzić się ten pył co może uszkodzić napęd podajnika nr 1. Szlag mnie trafił bo na prawdę nie małe pieniądze dałem w tym roku za paliwo…..Mi na szczęście wymienili paliwo, które powodowało smołę w piecu.
W innych przypadkach dostawałem zniżkę.W przypadku uszkodzeń spowodowanych paliwem można próbować dochodzić jakiegoś odszkodowania ale Spodziewam się, że z tym będzie różnie.
Ja swojego wieloletniego sprzedawcę skreśliłem.
Znalazłem następnego, z którym pierwszy kontakty wypadł bardzo pozytywnie.
Mam 30 worków Olczyka i zobaczę jak będzie.
Niestety pakiwa, które mam w testach to nie to, które faktycznie kupię, inna partia. -
22 grudnia 2020 o 21:13 #66238Jacek JJJUczestnik
Można dochodzić na drodze sądowej ale musiało by być poważne uszkodzenie kotła….
-
14 stycznia 2021 o 18:22 #66237SERWIS1Opiekun forum
Witam
Za nami kolejny rok działalności naszego forum.
Chcielibyśmy podziękować wszystkim forumowiczom za poświęcony czas.
Jak co roku chcielibyśmy wyróżnić najbardziej zaangażowane osoby:
*** Patrol ***
*** MateuszZurek ***
*** Markus ***Wyróżnione osoby otrzymają od nas darmowy „Przegląd kotła” oraz „Prezent niespodziankę”.
*** Gratulujemy wyróżnionym ***
Z każdym wyróżnionym użytkownikiem skontaktujemy się indywidualnie celem ustalenia szczegółów.
Pozdrawiam
Heiztechnik Team -
15 stycznia 2021 o 14:53 #66236PatrolUczestnik
Ja również dziękuję i gratulacje dla wyróżnionych kolegów.
-
15 stycznia 2021 o 17:04 #66235Mateusz ŻurekUczestnik
Także dziękuję i gratulacje dla wyróżnionych kolegów.
-
15 stycznia 2021 o 19:35 #66234MarkusUczestnik
Dziękuję firmie Heiztechnik i gratuluję wyróżnionym kolegom.
-
15 stycznia 2021 o 21:30 #66233Jacek JJJUczestnik
Gratuluję zwycięzcom.
🙂
😉Wszystkim życzę duuuuuużo zdrowia, pogody ducha, bogactwa cirpliwości i sukcesów oraz tyle wygaszeń co rozpaleń.
PozdrawiamYasek
-
19 stycznia 2022 o 12:11 #66232SERWIS1Opiekun forum
Witam
Dziękujemy za kolejny rok współpracy na naszym Forum.
Tradycyjnie chcemy nagrodzić najbardziej zaangażowane osoby pomagające nam w wielu tematach.
W tym roku nagrodzone osoby to:
„Patrol”
„MateuszZurek”
Nagrodami są darmowe przeglądy i „Prezent niespodzianka”.
Pozdrawiamy
Heiztechnik Team
-
19 stycznia 2022 o 15:47 #66231Mateusz ŻurekUczestnik
Dziękuję i gratuluję Patrol.
-
19 stycznia 2022 o 17:24 #66230PatrolUczestnik
Bardzo dziękuję za wyróżnienie i również gratulacje Mateusz. Pozdrawiam
-
19 stycznia 2022 o 17:50 #66229HTONEUczestnik
Ja poproszę chociaż kalendarz firmowy i długopis za zakup kotła HT ONE 8 bo dystrybutor nic nie przekazał na zachętę żeby się dobrze używało i paliło .
-
19 stycznia 2022 o 17:57 #66228HTONEUczestnik
Gratulacje zwycięzcom i pomysłodawcy tradycji .
-
21 stycznia 2022 o 12:25 #66227SERWIS1Opiekun forum
HTONE – Niestety ale j nie mamy kalendarzy firmowych ani długopisów. Dopiero na Targi w Poznaniu będą długopisy. Przypomnij się jak będziesz coś zamawiał (np. usługę) to zrobimy Ci specjalną cenę na zachętę.
-
21 stycznia 2022 o 14:17 #66226PatrolUczestnik
a ktoś z forumowiczów wybiera się na targi? ogólnie pytam, nie pod kątem długopisów 😉
-
21 stycznia 2022 o 19:04 #66225Mateusz ŻurekUczestnik
Dla mnie to tylko 530 km.
Trochę daleko.
Chętnie bym pojechał porozmawiać o pompach ciepła, ale chyba będę musiał zadowolić się kontaktem telefonicznym i poszukać jakiejś firmy w okolicy Tarnowa.
-
21 stycznia 2022 o 20:31 #66224PatrolUczestnik
jak się wbiję na targi to zdam relację 🙂 Ty masz jeszcze o tyle większy komfort, że do końca 2027 możesz katować swój kocioł, ja muszę ogarnąć temat najpóźniej w 2023. Instalacje z tego co kojarzę chyba nawet mamy zbliżone.
-
21 stycznia 2022 o 21:17 #66223Mateusz ŻurekUczestnik
Wiesz jak to z czasem. Szybko zleci a im bliżej terminu tym trudniej o specjalistów.
Zastanawiam się czy nie rozdzielić kaloryferów od podłogi. Jak już będę modernizował kotłownie to może warto spróbować poprawić co się da.
-
21 stycznia 2022 o 21:23 #66222HTONEUczestnik
O dziękuje servis1 przypomnę się na pewno i to jest właściwe podejście do dalszej współpracy oraz zadowolenia .
-
22 marca 2023 o 12:20 #80418SERWIS1Opiekun forum
Witam
Kolejny sezon grzewczy za nami.
Jak co roku chcielibyśmy nagrodzić naszych wytrwałych pomocników.
Nie jest niespodzianką, że w tym roku nagrodzimy „Patrola” i „Mateusza Zurka”, których forumowicze kojarzą jako z wielu wątków w których pomagali rozwiązywać codzienne problemy użytkowników.
Nagrodami są darmowe przeglądy i prezenty niespodzianki.
Pozdrawiamy
Heiztechnik Team
-
22 marca 2023 o 18:26 #80419PatrolUczestnik
Witam.
Dziękuję za wyróżnienie i gratulacje dla Mateusza.
Dla mnie 2023 to szczególny rok, bo zaraz mija 10 lat od zakupu kotła 😉 Od 2013 wymieniałem tylko regularnie grzałkę, a poza tym to tylko „zatankuj i jedź” i takiej bezawaryjności wszystkim życzę.
-
24 marca 2023 o 07:34 #80424Mateusz ŻurekUczestnik
Witam,
Bardzo dziękuję i gratulacje dla Patrola.
Mój piec jest z 2016 i także brak awarii. Grzałka wymieniona raz oraz elastyczna rura podajnika. Plus bezpiecznik, ale to już moja wina 🙂
Tankuje i czyszczę. Polecam i życzę podobnych wyników.
-
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.