Witam wszystkich
Mam pytanie – czy komuś z was zaczął kiedyś hałasować motoreduktor? MPosiadam Q pellet duo i w sumie od początku nie był on jakoś super cichy ale teraz faktycznie zaczął hałasować . Rozkręciłem motoreduktor ( silnik i ta przekładnia ) nie znam się na tym więc piszę co zastałem 🙂 Sam silnik chodzi cichutko i przekładnia w sumie też a jak skręcę to razem to już tak fajnie nie jest. Ta przekładnia jest nasmarowana jakimś smarem może tam się coś dostało sam już nie wiem dlatego byłbym wdzięczny za spostrzeżenia ?
Z góry dziekuje
Pozdrawiam
Maciej
Sprawdź czy przekładnia jest przykręcona równo do silnika. spróbuj delikatnie poluzować śruby i dopasować części. Czasami wystarczy lekkie przesunięcie pomiędzy elementami i występują niemiłe dźwięki.
czy zmieniałeś pellet ostatnio? twardy granulat potrafi klinować; kiedyś miałem partię, przy której dochodziły zgrzyty (źródłem wydawał się właśnie motoreduktor),
możesz to zweryfikować po wyczyszczeniu rury i załączeniu podajnika bez pelletu
Witam
Okazało się że to jednak silnik-już jest nowy i wreszcie jest cichutko w domu bo już masakra była
Dziekuje za podpowiedzi
Temat uważam za zamknięty
Autor
Wpisy
Oglądasz 3 odpowiedzi wątku
Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Ciasteczka stron trzecich