Strona główna › Forum › Pomoc techniczna › Aktualizacja ecoNet
- Ten temat ma 24 odpowiedzi, 5 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 5 lat, 11 miesięcy temu przez
Markus.
-
AutorWpisy
-
-
24 sierpnia 2017 o 17:04 #65698
Mateusz Żurek
UczestnikWitam,
Dzisiaj pojawiła się aktualizacja 1.11.3512 modułu ecoNet.
Czy można gdzieś uzyskać listę zmian?Coś poprawiono, coś dodano?
Gdzie można zgłaszać ewentualne błędy/sugestie itp związane z ecoNet oraz sterownikami PLUM?
Dziękuję.
-
25 sierpnia 2017 o 01:57 #65723
Piotr Michalak
UczestnikWitam,
aktualizacja u mnie była jakiś tydzień temu.
Nie wiem czy to jest jej zasługa, ale zdaje się, że econet częściej ma problemy z Wi-Fi.
(choć jeszcze obserwuje).Pozdrawiam
-
25 sierpnia 2017 o 23:55 #65722
Piotr Michalak
UczestnikWitam,
mam problem z econet. Samo urządzenie pokazuje, że ma połączenie z serwerem, przez Wi-Fi można wejść w parametry, ale już przez stronę econet24.com wyświetla urządzenie nieaktywne.
Jak wejdę po Wi-Fi to nie mam połączenia przez Ethernet, ale wszystkie dane się wyświetlają.Może Serwis podpowie co zrobić?
Pozdrawiam
Attachments: -
25 sierpnia 2017 o 23:58 #65721
Mateusz Żurek
UczestnikU mnie jest to samo.
Chyba im serwer padł. -
26 sierpnia 2017 o 00:02 #65720
Piotr Michalak
UczestnikOoo, a myślałem,że tylko ja mam problem. Teoretycznie pokazuje połączenie z serwerem…
U Ciebie też ostatnia godzina to 14:39?
-
26 sierpnia 2017 o 00:07 #65719
Mateusz Żurek
UczestnikOoo, a myślałem,że tylko ja mam problem. Teoretycznie pokazuje połączenie z serwerem…
U Ciebie też ostatnia godzina to 14:39?
Faktycznie pokazuje, że jest połączony.
Ale to może być inny serwer niż ten, z którego korzysta strona internetowa.
A i u mnie też dane kończą się koło 14:30. -
26 sierpnia 2017 o 00:13 #65718
Piotr Michalak
UczestnikBędzie weekend bez podgladu.
-
26 sierpnia 2017 o 00:27 #65717
Mateusz Żurek
UczestnikBędzie weekend bez podgladu.
No to trochę odpoczniesz od tego.
W sumie nie wiedziałem, że można się dostać do pieca po sieci lokalnej.
Tak to już jest jak producent nie dostarcza instrukcji obsługi do tego co sprzedaje.Jak wpadłeś aby spróbować wbić się na adres ecoNet?
-
26 sierpnia 2017 o 00:34 #65716
Piotr Michalak
UczestnikTo akurat było w instrukcji do modułu econet, że można obsługiwać z poziomu sieci lokalnej, bez dostępu do internetu.
-
26 sierpnia 2017 o 23:33 #65715
Piotr Michalak
UczestnikSerwer strony http://www.econet24.com padł do końca.
-
28 sierpnia 2017 o 12:18 #65714
Patrol
Uczestnikdziała Wam na nowym sofcie już? bo nie wiem czy się pakować w aktualizację
u mnie na starym 1.11.3496 wszystko chodzi -
28 sierpnia 2017 o 12:26 #65713
Mateusz Żurek
Uczestnikdziała Wam na nowym sofcie już? bo nie wiem czy się pakować w aktualizację
u mnie na starym 1.11.3496 wszystko chodziWitam,
Wydaje się, że już działa.
Strona wygląda normalnie.Prawda jest taka, że nie mamy możliwości stwierdzenia czy taka aktualizacja to nie jest strzał w kolano.
Nie udało mi się znaleźć listy zmian.Ciekawe czy jak po aktualizacji padnie moduł internetowy to czy jego naprawa zostanie zrealizowana bez kosztowo. W sumie sami akceptujemy instalację aktualizacji.
-
28 sierpnia 2017 o 18:56 #65712
Piotr Michalak
UczestnikWitam, wszystko wróciło do normy. Wychodzi na to, że problem był ze stroną http://www.econet24.com , raczej nie była to wina softu.
-
30 września 2017 o 13:25 #65711
Piotr Szlendak
UczestnikWitam, wie ktoś może , co dzieje się z serwerem econeta? U mnie ostatnio często zrywa połączenie
-
30 września 2017 o 14:29 #65710
Markus
UczestnikU mnie jest ok. Może problem jest z WiFi.
-
30 września 2017 o 20:49 #65709
Piotr Szlendak
UczestnikWifi raczej ok, sygnał 51 procent
-
1 października 2017 o 20:38 #65708
Piotr Szlendak
UczestnikWygląda na to, że pomogła aktualizacja. Pozdrawiam
-
19 października 2017 o 22:17 #65706
Mateusz Żurek
UczestnikWitam,
Dzisiaj była kolejna aktualizacja modułu ecoNET do wersji 1.11.3515
Czy jest ktoś w stanie napisać co zostało zmienione od poprzedniej wersji (chyba 1.11.3513)?Jest gdzieś dostępna lista zmian?
-
19 października 2017 o 22:17 #65707
Mateusz Żurek
UczestnikWitam,
Dzisiaj była kolejna aktualizacja modułu ecoNET do wersji 1.11.3515
Czy jest ktoś w stanie napisać co zostało zmienione od poprzedniej wersji (chyba 1.11.3513)?Jest gdzieś dostępna lista zmian?
-
20 października 2017 o 00:10 #65704
Piotr Michalak
UczestnikMateusz,
aktualizacja była dostępna już prawie dwa miesiące temu. Chyba, że nie jest dostępna dla wszystkich w jednym czasie.
Sorry, nie spojrzałem, że to cytat Twojego wcześniejszego wpisu.
-
20 października 2017 o 00:10 #65705
Piotr Michalak
UczestnikMateusz,
aktualizacja była dostępna już prawie dwa miesiące temu. Chyba, że nie jest dostępna dla wszystkich w jednym czasie.
Sorry, nie spojrzałem, że to cytat Twojego wcześniejszego wpisu.
-
20 października 2017 o 12:51 #65702
Mateusz Żurek
UczestnikMateusz,
aktualizacja była dostępna już prawie dwa miesiące temu. Chyba, że nie jest dostępna dla wszystkich w jednym czasie.
Sorry, nie spojrzałem, że to cytat Twojego wcześniejszego wpisu.
Spoko,
Ja się po prostu chcę dowiedzieć co jest w tych aktualizacjach.
Według mnie przy tym przycisku aktualizuj powinien być drugi pod którym dostalibyśmy listę zmian/poprawek błędów itp.Takie aktualizowanie bez wystarczającej wiedzy na temat co się instaluje jest trochę niebezpieczne.
Kto wie co jest w tej paczce.Inna sprawa to brak jakiegoś formu firmy Plum, na którym można zgłaszać sugestie i błędy.
Dzwoniłem do serwisu i podali mi tylko adres email: serwis.ogrzewnictwo@plum.pl, na który można wysyłać sugestie.Pozdraiwam
-
20 października 2017 o 12:51 #65703
Mateusz Żurek
UczestnikMateusz,
aktualizacja była dostępna już prawie dwa miesiące temu. Chyba, że nie jest dostępna dla wszystkich w jednym czasie.
Sorry, nie spojrzałem, że to cytat Twojego wcześniejszego wpisu.
Spoko,
Ja się po prostu chcę dowiedzieć co jest w tych aktualizacjach.
Według mnie przy tym przycisku aktualizuj powinien być drugi pod którym dostalibyśmy listę zmian/poprawek błędów itp.Takie aktualizowanie bez wystarczającej wiedzy na temat co się instaluje jest trochę niebezpieczne.
Kto wie co jest w tej paczce.Inna sprawa to brak jakiegoś formu firmy Plum, na którym można zgłaszać sugestie i błędy.
Dzwoniłem do serwisu i podali mi tylko adres email: serwis.ogrzewnictwo@plum.pl, na który można wysyłać sugestie.Pozdraiwam
-
20 października 2017 o 15:29 #65700
Markus
UczestnikJa kiedyś tam wysłałem sugestie dotyczące rozszerzenia zakresu informacji wyświetlanych przez EcoNet 300 o wielkość otwarcia mieszacza, ale grzecznie mi odpowiedzieli że jest to gestii producenta kotła czyli HT i tam mam kierować uwagi, a oni mogą wystąpić o taką modyfikację do Pluma.
Pozdrawiam -
20 października 2017 o 15:29 #65701
Markus
UczestnikJa kiedyś tam wysłałem sugestie dotyczące rozszerzenia zakresu informacji wyświetlanych przez EcoNet 300 o wielkość otwarcia mieszacza, ale grzecznie mi odpowiedzieli że jest to gestii producenta kotła czyli HT i tam mam kierować uwagi, a oni mogą wystąpić o taką modyfikację do Pluma.
Pozdrawiam
-
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.