Red one – częste załączanie pieca na CWU

Strona główna Forum Pomoc techniczna Red one – częste załączanie pieca na CWU

Oglądasz 17 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #62856
      Edyta
      Uczestnik

      Witam – czy to normalne ze piec załącza się koło 5 razy na dobę do podgrzania CWU w trybie lato histeryza 10? Rodzina 4 osobowa woda używana trochę rano i wieczorem. Jak czytam na forum inni piszą ze załącza się Max 2 razy a czasem raz na dobę. Dodam ze zupełnie nie znam się na tym. Dodatkowo nie wiem czemu ale do popielnicą nie wpada mi popiół tylko kawałki nie spalonego pelletu natomiast popiół jest wszędzie dookoła … zdjęcia w załączeniu 

    • #62874
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Cześć,
      Tak częste załączanie się ładowania CWU może wynikać z dwóch przyczyn
      1) masz słabo zaizolowany pojemnik CWU i temperatura szybko spada o te 10 stopni,
      2) czujnik masz na dole pojemnika. Tak umiejscowiony czujnik szybko jest zalewany zimną wodą.

      Jak trafisz na ładowanie cwu to sprawdź temperaturę wody w pojemniku.

      Nie napisałeś jaki masz pojemnik i jak podpięty.

      Pellet w popielniku prawdopodobnie wynika z nie wypalenia w czasie wygaszania.
      Musisz podregulować podawanie. U ciebie chyba tyko wydajnością podajnika lub mocą pieca można to zrobić.
      Na początek wykonaj przeważenie podawania i skoryguj ustawienia w sterowniku.

    • #62873
      Edyta
      Uczestnik