HT Tronic 700 sensor

Strona główna Forum Pomoc techniczna HT Tronic 700 sensor

Oglądasz 6 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #50028

      Dzień Dobry .Mam problem kocioł Q eko 15 sterownik ht tronic 700 sensor                                                                                                                                                  Kocioł podbił temperaturę do 94 st włączył się alarm wyłączyło kocioł ,nie mogę skasować błędu cały czas wyświetla się Przekr.progu.awar.kotła i Przegrzanie STB.wchodząc w liste alarmów nie wyswietla się kasuj błędy ,lista alarmów pełna ,ustawienia fabryczne nie pomogły,zbicie temperatury poniżej 60 st też nic nie dało .Co mam zrobić nie mogę uruchomić kotła                       

    • #50030
      SERWIS
      Uczestnik

      Proszę o telefoniczny kontakt z serwisem w celu doraźnego uruchomienia kotła.
      Prawdopodobnie został kocioł przegrzany na tyle, że mogło dojść do termicznego uszkodzenia czujnika i być może będzie konieczna jego wymiana.

    • #50032

      Witam                                                                                                                                                                                                                                        Kocioł ruszył ,jeszcze jedno pytanie czy  lista alarmów (ta która jest w menu) jest do usunięcia ,czy sterownik zapisuje alarmy i one są cały czas widoczne na liście (jeżeli można usuwać ,to jaka może być przyczyna ,że nie mogę usunąć).Dziękuje za szybką reakcję .Pozdrawiam

    • #50034
      Patrol
      Uczestnik

      w innym modelu jeden kod realizował kasowanie liczników i przy okazji zdarzeń w sekcji alarmów, więc przy tronic700 pewnie podobnie będzie, ale taki kod nie jest ogólnie rozpowszechniany (kwestie gwar. itd) – serwis zeruje liczniki np. przy wymianach grzałek

    • #50038
      SERWIS
      Uczestnik

      Operacja kasowania dostępna jest tylko dla serwisu.
      Jest to funkcja dość istotna w przypadku weryfikacji ewentualnych problemów.

    • #50040

      Ale jak dla serwisu???? Skoro Ja zapłaciłem za urządzenie, czyli ono należy do mnie więc chce wszystkie wytyczne do tego urządzenia takie jest Prawo kupującego. 

    • #50042
      SERWIS
      Uczestnik

      Oczywiście są prawa kupującego, ale są też jego obowiązki!!!
      Przekazanie tych informacji łączy się z utratą gwarancji i koniec.

Oglądasz 6 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.