ht one i seriws

Strona główna Forum Pomoc techniczna ht one i seriws

  • Ten temat ma 2 odpowiedzi, 3 odpowiedzi, a ostatnio został zaktualizowany 3 lata temu przez SERWIS1.
Oglądasz 2 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #61509
      Andrzej Kozieł
      Uczestnik

      Witam , od niedawna jestem użytkownikiem HT one , po kilku dniach wyskoczył mi błąd wentylatora, oczywiście telefonów nikt nie odbiera, kontakt z działem serwisu jest bardzo, ale to bardzo ograniczony, po zgłoszeniu błędu poprzez formularz – serwis ustalił datę przybycia na 9 grudnia, żarty. Mieliśmy się wprowadzić do nowego domu na święta, gonią nas terminy z wykończeniówką, minusowe temperatury wpływają niekorzystnie na wnętrze w domu.

      Czy u was w razie awarii serwis też tak pośpiesznie reaguje ?

      Nie wyobrażam sobie mieszkać w domu bez ogrzewania ,z małym dzieckiem około 1,5 tygonia.

    • #61512
      Mateusz Żurek
      Uczestnik

      Cześć,

      Mam inny piec i do tej pory nie miałem z nim większego problemu a kontakt z serwisem był bezproblemowy. Choć nie próbowałem się do nich dobić w sezonie grzewczym.

      Muszą być mocno przeciążeni bo nawet rzadziej odpisują na forum.

      Napisz jaki masz problem, może ktoś już taki miał i pomoże.

       

    • #61511
      SERWIS1
      Opiekun forum

      Serwis mobilny stara się dojechać na zgłoszenie możliwie w jak najszybszym terminie jednakże w sezonie grzewczym terminy czasem są wydłużone z różnych powodów: zlecenia serwisowe w dużych odległościach od siebie, oczekiwanie serwisantów na części zamienne, zachorowania serwisantów i inne tego typu przypadki losowe. Zawsze staramy się zrealizować serwis jak najszybciej choć nie zawsze to się udaje.

Oglądasz 2 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.