HT-tronic Connect i aplikacja mobilna BragerConnect – funkcje

Strona główna Forum Pomoc techniczna HT-tronic Connect i aplikacja mobilna BragerConnect – funkcje

Oglądasz 2 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #80763
      Fenr1r
      Uczestnik

      Czy HT ma znaczący wpływ na możliwości i funkcjonalność zdalnego sterowania kotłem (w moim przypadku HT One z panelem Touch)?

      Kilka miesięcy temu z aplikacji mobilnej zniknęła opcja ustawień zaawansowanych (tryb testowy + tryb serwisowy). Brager tłumaczy to wymaganiami producenta kotła. Dlaczego zatem HT ma wymagania, które ujmują funkcjonalności, które były dość istotne? Pozwalało mi to zdalnie podczas nieobecności w domu sprawdzić co dzieje się z kotłem i np. uruchomić ręcznie pompy celem rozładowania przegrzewającego się od solarów zasobnika CWU. Dlaczego zdalnie nie mogę wykonać tego, co bezpośrednio przy sterowniku jest czymś normalnym?

      Dodatkowo – może warto byłoby wprowadzić do aplikacji szersze statystyki pracy kotła? Ot chociażby wykres który z poziomu sterownika jest dostępny, to takie minimum które byłoby mile widziane.

    • #81059
      szymekkuwejt
      Uczestnik

      Ja mam tą samą sytuacje. Wysłałem do supportu brager connect zapytanie dlaczego kiedyś miałem dostęp do ustawień zaawansowanych kotła a teraz już go nie mam. W odpowiedzi się dowiedzialem, że to był błąd w aplikacji i tego nie ma i nigdy nie będzie, ponieważ umowa z producentem kotła wymaga aby tego nie było. Według mnie to trochę dziwne, że zakładam kocioł, kupuje do niego nie tani sterownik po czym się dowiaduje że nie mogę w pełni go wykorzystać bo producent tego sobie nie życzy. Powinno być chociaż to gdzieś napisane w instrukcji kotła, że jak wyłożę kasę na sterownik to i tak będę sobie mógł zmienić temperaturę bo jak gdzieś wyjadę a okaże się że muszę zmienić na przykład czas postoju to na pewno nie zdalnie bo producent tego sobie w moim modelu nie życzy.

      Nie fair i to bardzo.

    • #81115
      Marek
      Uczestnik

      Mam to samo i tę samą odpowiedź dostałem od Brager, bardzo nie podoba mi się taka polityka firmy HT. Do tego stopnia, że obraziłem się całkowicie na tę markę i na pewno nie polecę jej nigdy, nikomu, a wręcz przeciwnie – będę odradzać. Było to bardzo nie fair posunięcie wg mnie i żadnego tłumaczenia nie przyjmuje do wiadomości. Po prostu foch…

Oglądasz 2 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.