zapieczony ślimak

Strona główna Forum Kotły z podajnikiem zapieczony ślimak

Oglądasz 7 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #76991
      Łukasz
      Uczestnik

      Witam
      Mam HT EKO DUO17 z retorą, dziś rano zerwało mi śrubę, która tkwi w trzonie ślimaka, i nie mogę ruszyć kluczem całości. Czy trzeba rozkręcić łączenie podajnika z piecem żeby go wyczyścić? Bo zdaje mi się że ślimak dość mocno się zapiekł.
      Pozdrawiam

    • #76999
      SERWIS
      Uczestnik

      Witam

      Niestety chyba będzie to konieczne.
      Pamiętaj, aby przed kolejnym złożeniem przesmarować trochę wałek ślimaka zarówno od strony zabieraka jak i od strony motoreduktora.

      Pozdrawiam

    • #76998
      Łukasz
      Uczestnik

      tawotem?

    • #76997
      SERWIS
      Uczestnik

      Tak, tawot powinien być odpowiedni bo nie wypłynie zbyt szybko.

      Pozdrawiam

    • #76996
      Łukasz
      Uczestnik

      a zapytam, czy nie ma w okolicach Elbląga kogoś kto by mi to naprawił? gdyż nie chciałbym w nowym piecu czegoś posuć.
      Pozdrawiam

    • #76995
      SERWIS
      Uczestnik

      Witam

      Wyślij nam reklamację na adres serwisowy i konsultant zadzwoni do Ciebie i ustalicie co z tym zrobić.
      Nie wykluczone, że może obejmie to gwarancja i będziesz miał to bez kosztów.
      Co do osób w terenie to nie chcemy nikogo polecać gdyż nie znamy ich kompetencji.
      Najlepszym fachowcem jest zawsze Twój hydraulik.

      Powodzenia

    • #76994
      Łukasz
      Uczestnik

      i mój hydraulik pomógł!, kawałek betonu z węgla taniego opału zablokował ślimak, taniego opału nie polecam, dziękuję za pomoc!

    • #76993
      SERWIS
      Uczestnik

      Witam

      Cieszę się razem z Tobą.
      Tak jak pisałem i powtarzam ciągle, pierwszą bramą serwisową i pomocą jest wasz hydraulik.
      On wie najlepiej co może być nie tak z instalacją, którą sam wykonał a i każdemu z instalatorów zależy na opinii więc nie zostawi was samemu sobie.
      Gdybyś zgłosił to jako usterkę i przyjechałby serwis musiałbyś zapłacić za usługę poza gwarancyjną, niestety, a i tak nie pokryłoby to kosztu, jaki ponosi firma na wizytę serwisu.
      Dlatego też odradzamy zbyt pochopnych zgłoszeń serwisowych.

      Pozdrawiam

Oglądasz 7 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.