POSIADAM Q-EKO DUO 17 Kw

Strona główna Forum Kotły z podajnikiem POSIADAM Q-EKO DUO 17 Kw

Oglądasz 2 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #76301
      Butterson
      Uczestnik

      Witam serdecznie ! Jestem tu nowy, wiec nie bardzo wiem, od czego zacząć…..Od lutego mieszkam w nowym domku, tylko 130 metrów,z poddaszem użytkowym, piecyk oczywiście , jak w tytule, chociaż na stronie internetowej firmy bardziej przypomina inny model, ale na pewno mam wersję dwupaleniskową z podajnikiem i rusztem wodnym-majster dołożył do tego sterownik HT TRONIC 500 i sterownik na ścianę do salonu sterownik SALUS. Dopiero od niedawna ogrzewam cały domek -wcześniej grzałem tylko na ciepłą wodę, ale obecnie od jakiegoś 1 miesiąca idzie piec pełną parą!Bardzo proszę użytkowników tego pieca, lub pracownika technicznego o pomoc, jak naj optymalniej ustawić ten piecyk, by nie palił zbyt dużo. Połowa chałupy posiada ogrzewanie podłogowe a reszta to tradycyjne grzejniki-chciałbym nauczyć się szybkiej i poprawnej obsługi . Niestety monter olał mnie totalnie, a serwis po moim telefonie zaproponował mi wizyte przedstawiciela , który za 300 zł przeszkoli mnie skutecznie….Cholera może te prawie 10000 zł za piec ze sterownikiem , to za mało , więc teraz trzeba dodatkowo dogolić gościa? Rozmowa telefoniczna z pracownikiem serwisu mam nadzieje ,że jest nagrana a datę łatwo odnaleźć w bilingu. Pozostaje mi zatem prosić użytkowników o sprawdzone i praktyczne rady: jak o piec dbać , jak go ustawiać , by mało palił , itp. Z góry serdecznie pozdrawiam życzliwych użytkowników, a pana , który udzielał mi informacji telefonicznej z centrali Heiztechnik powinno sie chyba wysłać na przyspieszony kurs ,,Savoir Vivru”!!

    • #76304
      Anonim
      Gość

      Cześć, też jestem nowy w tym temacie. O moich ustawieniach i przygodach z piecem możesz przeczytać w tym wątku:
      https://heiztechnik.pl/index.php?option=com_kunena&Itemid=16&func=view&catid=6&id=2485&lang=pl
      Na razie trzymam się zaleceń serwisu. Jak spalę do końca obecny zasyp i kolejny, to porównam, czy spalam mniej, czy nie.

      A co do obsługi technicznej, to chyba miałeś paskudnego pecha. Dzwoniłem do nich kilka razy i zawsze służyli mi wszelką pomocą/radą nieodpłatnie. Nawet oddzwaniają, jeśli dzwonię akurat jak jest zajęta linia. Także ja nie mam zastrzeżeń.

    • #76303
      SERWIS
      Uczestnik

      Witam

      Butterson, z przekąsem mógłbym napisać, że im droższy zakup tym więcej płacisz za wszystkie dodatkowe sprawy jak serwis i części, tak jak w samochodach. Serwis samochodu za 200 tyś będzie droższy niż samochodu za 30 tyś. Ale nie o tym.
      Musisz zrozumieć, że gdyby serwis miał nieodpłatnie jeździć do wszystkich kotłów to rocznie musiałoby to być koło 8 tyś wyjazdów. Jeżeli Ty miałbyś prawo do nieodpłatnej usługi to inni powinni posiadać to samo prawo.
      Policz koszty transportu: samochód, paliwo. Do tego dołóż czas pracownika itp. Naiwnością byłoby wierzyć, że coś takiego przysługiwałoby nieodpłatnie.
      Co do rozmowy telefonicznej to tak jak napisał kolega Faloxx, ktoś musiał mieć cholernego pecha lub wymagał zbyt wiele i zbyt usilnie? Trudno mi to teraz oceniać.
      Powinieneś mieć pretensje jedynie do montera. To on powinien dokonać uruchomienia kotła łącznie z instruktażem w zakresie obsługi. Nie znam niestety przyczyny, dlaczego jak piszesz „olał” Cię.
      Mimo wszystko służymy pomocą zarówno na forum jak i telefonicznie. Jednakże zanim zaczniesz zadawać pytania pójdź za radą kolegów i przeczytaj kilka wątków.

      Pozdrawiam

Oglądasz 2 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.