Jaki regulator pokojowy

Strona główna Forum Kotły z podajnikiem Jaki regulator pokojowy

Oglądasz 5 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #75882

      Witam wszystkich.
      Mam piec Q eko 17 KW i chciałbym zamontować sterownik pokojowy tak aby żona mogła sterować temperaturą w pomieszczeniach bez zbędnego tłumaczenia obsługi kotła.
      Na sterowniku miałaby tylko + i –
      A do tego mógłbym troszkę zaoszczędzić na opale zmniejszając grzanie w nocy.
      Sterownik pieca to HT Tronic 500
      Ma może ktoś taki kocioł z tym sterownikiem i mógłby mi doradzić.
      Bo jestem całkowicie zielony w tym.
      Dopiero co poznaję kocioł bo mam go od 2 miesięcy.

    • #75888
      Szymon
      Uczestnik

      Ja mam Immergas Tybox 137 do sterowania ogrzewaniem podłogowym – sprawuje się fajnie, minimalne odchyły w stosunku do nastawionej wartości, co przy ogrzewaniu podłogowym nie jest takie łatwe. Ma różne tryby dzienne, tygodniowe itd.. ale tego nie używam bo przy podłogówce nie ma sensu.

      Generalnie polecam

    • #75887

      Witam
      Czemu nie ma sensu przy podłogówce.
      Właśnie wykańczam dom i na razie mam tylko dół gdzie jest tylko podłogówka.
      Powiesz mi jeszcze gdzie go kupiłeś(w sklepie jakimś czy internet)
      Czy jest problem z podłączeniem tego?

    • #75886
      Szymon
      Uczestnik

      Nie ma sensu obniżać temperatury na noc przy podłogówce – bo nim temperatura Ci spadnie o 0,5st to będzie ranek i podbijanie temperatury od nowa. Ja mam nastawione na sztywno 22st i regulator ma tego pilnować, niezależnie czy świeci słońce i jest +5 czy jest środek nocy i jest -10 mam teraz tyle ile nastawiłem z niewielkimi odchyłami

      Kupiłem na alledrogo za bodajrze 255 zł

    • #75885
      Olaf Meller
      Uczestnik

      …Ja mam nastawione na sztywno 22st i regulator ma tego pilnować, niezależnie czy świeci słońce i jest +5 czy jest środek nocy i jest -10 mam teraz tyle ile nastawiłem z niewielkimi odchyłami…