Witam jestem posiadaczem kotła RED EKO DUO 25 czy po podłączeniu go do instalacji musi go uruchomić serwisant. Jak mogę się do niego zgłosić. Mieszkam na podlasiu okolice Brańska. Jutro podłączamy go do instalacji warto by był rozpalić a wtedy niema gwarancji tak się doczytałem. Co robić poradźcie.
Co do uruchomienia to nie ma obowiązku, aby uruchomienia dokonał autoryzowany serwis. Istotne jest dla ważności gwarancji aby podłączenia kotła dokonała firma instalacyjna biorąc odpowiedzialność za poprawność wykonania instalacji kotłowni.
Uruchomienia może dokonać również instalator bądź Ty sam z naszą pomocą telefoniczną.
Jeżeli jednak życzysz sobie uruchomienia przez naszego doradcę to nie ma problemu. Wystarczy wysłać zgłoszenie na adres internetowy serwis@heiztechnik.pl , niestety usługa taka jest odpłatna i w tym przypadku ustawienie połączone jest ze szkoleniem i wstępnym wyregulowaniem instalacji kotłowni.
Pozdrawiam
Autor
Wpisy
Oglądasz 1 odpowiedź wątku
Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ściśle niezbędne ciasteczka
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Ciasteczka stron trzecich
Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!