eko duo 25 kW

Strona główna Forum Kotły z podajnikiem eko duo 25 kW

Oglądasz 5 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #77620
      pueblo83
      Uczestnik

      Witam,
      Jestem nowym użytkownikiem zarówno pieca jaki i forum:)
      Mam pytanie odnośnie nastawy pieca.Ustawienie temp.kotła 65 st. Ustawienie CWU 45 st.w trybie ZIMA priorytet wyłączony.Dlaczego temp.wody użytkowej ,osiąga temp wody z kotła 65?Czy nie powinno być tak że jej wartość to 45 st.i jest utrzymywana poprzez domieszanie przy spadku.Jestem kompletnie zielony w te klocki.Pytania wynikają z kiepskiego przeszkolenia (a raczej jego braku)ze strony firmy wykonującej CO oraz montującej piec HEIZTECHNIK.Pozdrawiam

    • #77626
      fomicz
      Uczestnik

      Hmmm… jeżeli czegoś nie wiedzieli to powinni zadzwonić i się dowiedzieć.
      Moim zdaniem troche mało danych na prawidłową odpowiedź:
      1.źle coś zaprogramowali i pompa CWU chodzi cały czas
      2.masz tylko jedną pompę, która odgrzewając dom cały czas podgrzewa CWU

    • #77625
      SERWIS
      Uczestnik

      witam

      Właśnie, wydaje mi się, że jest coś nie tak, albo wszystko pracuje na jednej pompie albo jest coś źle podłączone.
      Napisz ile masz pomp i sprawdź, pod jakie wyjścia są one podłączone.
      Jednak najlepiej będzie, jeżeli zadzwonisz na nasz numer serwisowy i porozmawiasz o tym z naszymi konsultantami.
      Jeżeli pompa cwu byłaby dobrze podłączona, to powinna się wyłączyć po osiągnięciu zadanej temperatury i temperatura cwu nie powinna rosnąć, no chyba że zbiornik grzany jest w grawitacji.
      Sprawdź jeszcze, czy odpowiednio powkładano Ci czujniki kotła, cwu, kosza i zaworu.

      Pozdrawiam

    • #77624
      ksz
      Uczestnik

      Ze swojej strony dodam iż warto zainteresować się własnym piecem. W moim przypadku po „szybkiej” i „bezproblemowej” instalacji znalazłem następujące niedociągniecia: