Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Moduł ecoNET #81037
    gw82
    Uczestnik

    Z powyższego adresu otrzymałem odpowiedź:

    „Problem występuje pomiędzy routerem Wi-Fi a serwerem”, „Proszę zresetować sam router Wi-Fi, usunąć dane sieci Wi-Fi na panelu sterującym z regulatora oraz na nowo połączyć przewodem LAN.”

    Pomogło.

    Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc.

    • Ta odpowiedź została zmodyfikowana 11 miesięcy, 3 tygodnie temu przez gw82.
    W odpowiedzi na: Moduł ecoNET #80974
    gw82
    Uczestnik

    Dzień dobry, witam na forum.

    Pozwolę sobie odgrzać temat.

    Mam identyczny zestaw do solarów jak w pierwszym poście (ecoSOL500+ econet300)

    Po 4 latach użytkowania, miesiąc temu zestaw przestał się łączyć z econet24.com

    Mam połączenie z wifi, Internet w nim oczywiście działa, zasięg jest, „Connection with serwer” pozostaje nieaktywne.

    Ostatnie dane na stronie econet mam sprzed miesiąca. Restarty/resety obydwu urządzeń nie pomagają. Niczego nie zmieniałem.

    Ustawienia wifi w module ecoSOL500 poprawne, na stronie econet widzę swoje urządzenie jako nieaktywne. Łącząc się z modułem po sieci lokalnej widzę dobry zasięg wifi, wszystkie ustawienia poprawne, poza połączeniem do econet24 (na czerwono)

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)