Z powyższego adresu otrzymałem odpowiedź:
„Problem występuje pomiędzy routerem Wi-Fi a serwerem”, „Proszę zresetować sam router Wi-Fi, usunąć dane sieci Wi-Fi na panelu sterującym z regulatora oraz na nowo połączyć przewodem LAN.”
Pomogło.
Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc.
Dzień dobry, witam na forum.
Pozwolę sobie odgrzać temat.
Mam identyczny zestaw do solarów jak w pierwszym poście (ecoSOL500+ econet300)
Po 4 latach użytkowania, miesiąc temu zestaw przestał się łączyć z econet24.com
Mam połączenie z wifi, Internet w nim oczywiście działa, zasięg jest, „Connection with serwer” pozostaje nieaktywne.
Ostatnie dane na stronie econet mam sprzed miesiąca. Restarty/resety obydwu urządzeń nie pomagają. Niczego nie zmieniałem.
Ustawienia wifi w module ecoSOL500 poprawne, na stronie econet widzę swoje urządzenie jako nieaktywne. Łącząc się z modułem po sieci lokalnej widzę dobry zasięg wifi, wszystkie ustawienia poprawne, poza połączeniem do econet24 (na czerwono)
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, pozdrawiam.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.
Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!