Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 7 wpisów - 1 z 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Jakosc popiolu #80024
    Norbert
    Uczestnik

    Mam coś podobnego:
    Przerwa podawania paliwa dla pracy 10s: 45s

    W kwestii napowietrzenia to specjalista, który to sprawdzał powiedział, że jest wystarczający. On nie robił tego „na zapałkę”. Natomiast ja sprawdziłem teraz czy przewód jest drożny. Jego powierzchnia przekroju się nie zmieniła. Więc zakładam, że wciąż jest ok.

    W odpowiedzi na: Jakosc popiolu #79992
    Norbert
    Uczestnik

    Napowietrzenie i ciąg w nim jest w porządku, kanał jest drożny, przed sezonem był oficjalny serwis od Heiztechnik i ocenił, że kanał jest wystarczającego przekroju. Sprwadziłem teraz i ciąg jest taki, że zapałka gaśnie.

    Jeśli chodzi o nastawę palnika, to nie znalazłem Czasu pracy podajnika, znalazłem czas pracy dmuchawy w podtrzymaniu i jest ustawiony na 8s. Gdzie szukać tego? Mam HT Tronic 700.

    Ponadto ten biały kamien to po prostu wada/słabej jakości paliwo?

     

    W odpowiedzi na: Jakosc popiolu #79989
    Norbert
    Uczestnik

    Podsyłam też nastawy jakie mam obecnie w piecu:

    Wydajnosc dmuchawy 12%
    Przerwa w podawaniu paliwa 45s
    Przerwa podawania w podtrzymaniu 8min
    Wzrost obrotów dmuchawy 4%
    Czas pracy dmuchawy w podtrzymaniu 8sec
    Histereza kotła 3*C
    Histereza mocy minimalnej 2*C
    Tryb pracy pompy kotła – Wymiennik ciepła
    Priorytet CWU – Załączony
    Histereza CWU – 4*C
    Tryb pracy CWU – Zima

    Mogę też podesłać dodatkowe info jeśli trzeba

    W odpowiedzi na: Jakosc popiolu #79988
    Norbert
    Uczestnik

    https://postimg.cc/gallery/5XqtdZb

    Nie załączyły się zdjęcia.

     

    W odpowiedzi na: Problem z połączeniem kotła z internetem #61142
    Norbert
    Uczestnik
    <p style=”-webkit-font-smoothing: antialiased; box-sizing: inherit; line-height: 1.65; margin-bottom: 20px; padding-top: 0px; margin-top: 0px;”>Ciężko mi stwierdzić, ponieważ zakupowali go montażyści? Czy jesteśmy w stanie po jakimś numerze to sprawdzić ?</p>

    W odpowiedzi na: Problem z połączeniem kotła z internetem #61143
    Norbert
    Uczestnik

    Ciężko mi stwierdzić, ponieważ zakupowali go montażyści? Czy jesteśmy w stanie po jakimś numerze to sprawdzić ?

    W odpowiedzi na: Przerwany ślimak ? #61342
    Norbert
    Uczestnik

    Ok. Dzięki. Wygrzebałem właśnie węgiel z paleniska i tamta część się nie obraca tak jakby był przerwany ślimak. Mam wersję z obrotowym paleniskiem.

Oglądasz 7 wpisów - 1 z 7 (wszystkich: 7)