Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Q Eko Duo 25 #78250
    Karolina
    Uczestnik

    Witam,

    Od czasu kiedy napisałam poprzedniego posta, był u nas od państwa serwisant i zmienił ustawienia pieca na takie jak mają być. Nic to nie pomogło, śruby dalej zrywa. Kazali nam się państwo kontaktować z firmą, która produkuje podajniki. Tak też zrobiliśmy. Wysłaliśmy faks, dzwoniliśmy, jednak forma totalnie nas olała i powiedziano nam „że jak będą mogli to przyjadą”. Bardzo przepraszam, ale chyba tak się nie traktuje klienta? I tłumaczenie, że państwo produkują tylko daną część pieca jest dla mnie śmieszne. To państwo sprzedają piece więc odpowiadają za nie.

    Jestem zniesmaczona całą tą sytuacją, rodzice bardzo się denerwują i z przykrością, ale muszę to napisać – odradzam wszystkim kupowanie piecy z firmy Heiztechnik. Jak można tak traktować klienta tłumacząc, że to nie my produkujemy podajniki? A firma produkująca podajniki ma to gdzieś.

    Karolina

    W odpowiedzi na: Q Eko Duo 25 #78268
    Karolina
    Uczestnik

    Witam!

    Mam problem z wyżej wymienionym piecem. Piec zamontowany był we wrześniu tego roku. Miesiąc temu zaczęło nam zrywać śruby montujące układ ślimakowy. Piec gasł, bo okazało się, że koronka żeliwna pracująca w palenisku, została wypalona. Zgłosiliśmy problem i dowiedzieliśmy się, że ta rzecz nie podlega gwarancji (firma odpowiedziała, że był to nasz błąd związany ze złym ustawieniami pieca). Wymieniliśmy koronkę i miesiąc czasu nic się nie działo.
    Wczoraj rano znowu zaczęło zrywać śruby. Do dzisiaj wymieniliśmy już trzy.

    Wg ekipy, która montowała piec wszystko jest poprawnie ustawione i piec powinien działać normalnie. Co w takim razie jest nie tak? Bo jakoś nie wierzę, że znowu wina leży po naszej stronie.

    Mam nadzieję, że mniej więcej dobrze to opisałam;)

    Pozdrawiam,
    Karolina

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)