Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 1 wpis (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Q Eko Duo 25 #78233
    saxys
    Uczestnik

    Jestem użytkownikiem kotła heiztechnik i chciałem się wypowiedzieć co do kontaktu z firmą.

    Jeszcze mi się nie zdarzyło aby nie udało się dodzwonić do serwisu. Gdy miałem problem z ustawieniami od razu otrzymywałem odpowiedź przez telefon. Również mój instalator gdy miał zapytania techniczne podczas montażu otrzymywał natychmiastowa pomoc. A dzwoniliśmy w naprawdę nieludzkich porach, często nawet po godzinie 22-23 i nigdy nikt nie zarzucił nam, że jest za późno. To jest fenomen w skali kraju, żeby tak dobrze traktować klienta.

    Zauważcie tez jak fajnie działa forum. Odpowiedzi otrzymuje się bardzo szybko.
    Poza tym prowadzenie forum na własnej stronie to wielka odwaga. Jest się narażonym na oczernianie, wywlekanie brudów itp. a tym samym na utratę zaufania do marki.

    Zawsze znajda się niezadowoleni, ale jak głosi przysłowie: „jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził”.

Oglądasz 1 wpis (wszystkich: 1)