Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 1 wpis (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • szymekkuwejt
    Uczestnik

    Ja mam tą samą sytuacje. Wysłałem do supportu brager connect zapytanie dlaczego kiedyś miałem dostęp do ustawień zaawansowanych kotła a teraz już go nie mam. W odpowiedzi się dowiedzialem, że to był błąd w aplikacji i tego nie ma i nigdy nie będzie, ponieważ umowa z producentem kotła wymaga aby tego nie było. Według mnie to trochę dziwne, że zakładam kocioł, kupuje do niego nie tani sterownik po czym się dowiaduje że nie mogę w pełni go wykorzystać bo producent tego sobie nie życzy. Powinno być chociaż to gdzieś napisane w instrukcji kotła, że jak wyłożę kasę na sterownik to i tak będę sobie mógł zmienić temperaturę bo jak gdzieś wyjadę a okaże się że muszę zmienić na przykład czas postoju to na pewno nie zdalnie bo producent tego sobie w moim modelu nie życzy.

    Nie fair i to bardzo.

Oglądasz 1 wpis (wszystkich: 1)